nedeľa 15. mája 2016

Reve de vivre na Favi.cz

Martinka z blogu Decór blanc ma oslovila s ponukou na spoluprácou s novým českým portálom  
Mnohí z Vás už pravdepodobne o tomto zaujímavom projekte počuli, a ak nie určite stojí za prezretie. Môžete si tu zalistovať v krásnych reportážach z rodinných domov, bytov a záhrad a načerpať tak zaujímavé inšpirácie. Naviac tu nájdete aj množstvo dekorácií a doplnkov pod jednou strechou.
Reportáž z nášho bývania nájdete TU.

A konečne som i ja vyskúšala Pečené ruže
Rýchle a výborné.
Pekný deň
Andrea

www.revedevivre.sk

www.revedevivre.cz


 


12 komentárov:

  1. Andrejko,
    Favi jsem už objevila...moc se mi líbil barevný byt na Žižkově...ne až tak možná těmi barvami, ale třeba uspořádáním kuchyně...
    Tvá reportáž je velice pěkná, už tím, že znám Tvůj blog..je to takové milé...Obdivuji všechny, co si pustí do svého soukromí "reportéry", já jsem schopná vyfotit a zveřejnit pouze detaily, neumím si představit, že bych někoho pustila do ložnice!! :o))) Ale díky Tobě a Všem, co to tak krásně nafotí, máme kde čerpat tak krásné inspirace na bydlení!!
    Růže se Ti moooc povedly (já jsem si dokonce kvůli nim koupila novou silikonovou formu na 7 muffin, ale udělala jsem je jen jednou..:o))
    Měj se krásně Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka keď som začala s blogovaním, tak som si povedala že nijaké fotky detí, rodiny a tak opatrne len malé zábery z bytu. Došla som k tomu, že dám spálňu, nakoľko tam mám veľa mojich výrobkov, potom časť kuchyne, veď som ju premaľovala, stoličky prerobila. A teraz som prerobila aj obývačku. Ale na začiatku som s tým mala veľké problémy, uchrániť si súkromie a fotiť aby nebolo to a to vidno, takže ťa chápem.

      Odstrániť
    2. Zitko, děkuji :o))) (tvůj obývák se šedou je skvělý!!!)

      Odstrániť
  2. Gratuluji, Andrejko! kro jiný, než ty!
    A ty růže jsou nádherné!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekná reportáž, pekné zábery, ale nakoľko sa mi páči tvoja veranda, tak určite by som dala viac záberov z verandy.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratuluji tez. Moc pekne a souhlasim, ze vernada - terasa by stala za vice fotek;-), pro nas zvedavce:-). Pekny den. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Adka blahozelam. Ruze sa Ti podarili krasne! Ale ja aj tak nemozem z Tvojich pivoniek su nadherne. Kazdy rok sa tesim na reportaze s nimi najskor bordove potom ruzove a nakoniec biele. Ja sa budem tiez tento rok tesit z bordovych maju celkom dost pukov. Ostanym sa este kvitnut nechce :( ale neodolala som a v zahradnictve som si kupila bielu so zltym stredom uz aj s pukmi. Tak som zvedava :) Este dufat, ze jej neublizia tieto mrazy :( Maj sa krasne Mira...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je krásná návštěva :)
    Tuze se mi u vás líbí.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné, gratulujem! A ružičky sa Ti krásne vydarili.
    Pekný deň,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Andrejko gratuluji a jdu mrknout! Tve bydleni je radost navstevovat. Ruzicky krasne vypadaji a verim ze i chutnaji. Zdravim moc :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj Andy, že konečne pečené ruže, tak to som ešte nepočula, ani nevidela. Paráda.
    Silvia

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...