pondelok 7. marca 2016

Žrebovanie Giveaway

V prvom rade Vám chcem veľmi pekne poďakovať za veľkú účasť v tejto súťaži a za všetky krásne komentáre. Zo všetkých komentárov, ktorých bolo rovných 100, manžel vyžreboval jednu výherkyňu a ňou sa stáva:
 
Ďakujem za super príležitosť ochutnať niečo nepoznané....teda v prípade,že na mmňa sadne šťastie :)
Lulu
janickova.lulu@gmail.com

Výherkymi srdečne blahoželám a poprosím ju o zaslanie svojej adresy na môj e-mail:  revedevivre@gmail.com, aby som jej mohla výhru poslať.

Vám ostatným ešte raz ďakujem za účasť.
 
Pekný deň
Andrea


13 komentárov:

  1. Vitezce gratuluji a obdivuji losovaci nadobu, nadherna. Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marcelka ďakujem za pochvalu, drevené nádoby sú pripravené na fotenie, onedlho budú k dispozícii v e-shope. Tak som ju využila aj na túto príležitosť. Andrea

      Odstrániť
  2. Zdravím,velká gratuluce k výhře....Krásný týden....Šárka




    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejka,také moc gratuluji stastne vyherkyni!A chci se té zeptat,zda budeš mít i tento termohrnek ve svem eshopu?Rada bych si ho objednala.Vím,že jsi psala,že dodavatel ho momentalne nemá na sklade.Krasne pondělí!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratulace výherkyni...Krásný týden přeji Ilča

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gratuluji výherkyni ;-). Utřela jsem slzu, že štěstí v soutěži se na mne neusmálo, tak někdy příště:o))).
    Ála

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gratulácia výherkyni!!! Musí byť happy za krásny darček :) http://yellowhouseideas.blogspot.sk. Jolana

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dnešné ráno vôbec nezačalo podľa mojich predstáv....necitlivé slová mi adresoval lekár.Som veselá osoba,ale reakcia vzdelaného človeka ma zarazila na celý deň.
    Po príchode domov sa idem pozrieť,na koho sa usmialo šťastie...neverím vlastným očiam...
    Aj keď je už tma,moje dnešné slnko práve vyšlo a zatienilo moje uslzené chmáry...
    Naozaj zo srdca ďakujem!
    Lulu

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Gratuluji vítězce a tebe, Andrejko moc zdravím!
    Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Srdečne blahoželám výherkyni! e.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Gratulujem a nech to slnko dlho svieti!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...