pondelok 21. marca 2016

Farebná jar

Včera som si pozrela zo záznamu program na ČT1 Polopatě, kde MONIKA vyrábala krásne veľkonočné dekorácie a tak som sa nechala inšpirovať. Vytiahla som zásoby škrupiniek bielych slepačích vajíčok, odtrhla kvietky z našej záhradky a všetko postavila do keramického stojana na vajíčka. V našej záhradke už kvitnú krokusy, fialky, mini narcisy, mám i krušpán a tulipány som si kúpila ešte v sobotu.
Nezvyčajné množstvo farieb u nás doma.
Veľmi milá a svieža dekorácia. 

Pekný deň
Andrea


www.revedevivre.sk

www.revedevivre.cz



13 komentárov:

  1. Opravdu velmi půvabná dekorace! jedna z nejhezčích jarních výzdob, co jsem viděla!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dnes mi o tom rozpravala moja mamka ze to pozerala a že aký super nápad vyzera to krásne!mne cibule tulipanov vyžral buď medvedik alebo hrabos úprimne dfam ze to druhé...som zufala na jeden som nakupila kopu cibuliek ostali mi dve zatiaľ...ak je to medvedik tak sa mam na co tešiť..cau e.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jednoduché a pritom efektné. U nás v obchode predávajú len hnedé škrupinky, biele vajíčka som nevidela roky, takže zostane to pre mňa len inšpirácia, ktorú nezrealizujem, ak nechcem natierať na bielo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fakt krásne svieže a hlavne jarne.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ano, na tebe, Andrejko, spousta barev, ale jemných a krásných!
    Přeji hezké odpoledne, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne, ja som takéto farby sirôtok sadila do hrantíkov, jar má byť farebná, ale podľa mňa jemná. Len kde zohnať ten keramický stojan na vajíčka...... Papa Aňa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anička, tento stojn mám už asi 3 roky a kúpila som ho v obchode všetko za 1 EUR. Stál síce 2,70 EUR, ale i tak to bola dobrá cena. Andrea

      Odstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Andrejko, dekorace je opravdu moc krásná. Jaro mi připadá obzvláště nádherné období. Pořad POLOPATĚ je pro nás s manželem báječným rádcem. Od teď když jej budeme sledovat, pošlu Ti tichý vzdálený pozdrav. Ilona

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásná dekorace!Pořad Polopatě mám moc ráda.-)Krásné jaro přeji Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Opravdu moc krásné, Andrejko! Jemné, něžné a tolik jarní!!!
    V.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Andrejko, moc krásné fotky !!!! Přeji ti krásné a pohodové Velikonoce ..... Marki

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...