nedeľa 25. augusta 2013

Presúvanie

Každý deň niečo v dome premiestnim a vznikne mi nový pohľad na tie isté veci. 
Tak to bolo i dnes s hortenziami. Doteraz boli v čiernom zrenovovanom prútenom košíku a dnes som ich ostrihala a pripravila na sušenie. Predtým ako sa tak stane a ocitnú sa dolu hlavou na povale, budú mi ešte chvíľu robiť radosť na stolíku v obývačke v bielom keramickom kvetináči. 
Spoločnosť im bude robiť sviečka od kamarátky Silvii, ktorá voní nádherne vanilkovo.
Pekný deň
Andrea

10 komentárov:

  1. Mila Andrejka. V jednoduchosti je krasa a Tve fotografie jsou to dukazem. Krasna dekorace.
    Mas nejaky trik na suseni hortenzii? Mne vzdy chytnou plisen a ja bych tak rada mela aspon jednu.
    Prijemnou nedeli.
    Marketa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Markétka, nemám žiadny trik. Mám v dome sušiareň, kde je celkom tma a prúdi tam vzduch. Po odvkvitnutí stredového malého kvietku v hortenzii ich odstrihnem a zavesím dolu hlavou a to je všetko. Sušila som ich len druhý raz a podarilo sa. Tak držím palce. Andrea

      Odstrániť
  2. Andrejko, ty umíš všemu dát fotkami úplně jiný rozměr. Nádherné ...
    Krásnou neděli ... Věra
    P.S. A protože si vzpomínám, že se účastníš výměn, zvu tě na další ... http://verkytvorenicko.blogspot.cz/2013/08/kytickova-vymena.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie zelené sú tuším najkrajšie, ... ja viem kým neuvidím iné :-), skrátka hortenzia vždy zaujme a v akejkoľvek farbe !
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak tyhle přesuny dobře znám, Andrejko! Dělám i větší a docela často :o)
    krásné fotky!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne fotečky si zase urobila! Moja biela hortenzia tiež začína chytať zelenú farbu...
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jééé Andrejko, ty máš zelené? Ty jsou překrásné a těžko se dají sehnat, to tedy závidím:-). Svíčka je překrásná a opět vše hezky jednoduše naaranžováno a vyfoceno. Už se těším na další přemisťování!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Andrejka, dokonalé fotky. Prosím Ťa ak sa môžem opýtať, aký más fotoaparát, už dva mesiace sporadicky hľadám pre nás nový, lebo náš starý nám toto leto dosluhuje a fotí iba na žiadosť a pekné slovo. Pa, Gabriela.
    Inak ja suším hortenzie normálne vo váze a vždy sa mi krásne usušia.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Gabi, ja mám digitálnu zrkadlovku Canon EOS 1100 D, objektív Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM. Andrea

      Odstrániť
  8. Voní až sem ...
    Tvé přesuny chápu ... a fotečky jsou jako vždy báječné ... krásné .. klidné ...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...