piatok 9. novembra 2012

Žrebovanie GIVEAWAY

V prvom rade by som Vám všetkým chcela poďakovať za priazeň, ktorú mi venujete. Za krásne komentáre k mojim príspevkom a len samé pochvalné slová. Je pre mňa veľkým potešením tráviť prostredníctvom blogu s Vami čas. Je to vždy príjemné a inšpirujúce. Takže ešte raz ĎAKUJEM.
Presne o 20.33 hod. prebehlo žrebovanie mojej narodeninovej GIVEAWAY.  Zo 68 účastníkov vyžrebovala moja dcéra Sonička nasledovnú výherkyňu.
 Výherkyni blahoželám a prosím o zaslanie adresy na môj e-mail
 revedevivre@gmail.com
aby som vedela kam mám doručiť balík. 
Ostatným ďakujem za účasť a prajem šťastie v niektorej z ďalších Giveaway.

Pekný víkend
Andrea

11 komentárov:

  1. Andrejko, dziękuję bardzo za sympatyczną zabawę:) Mam nadzieję, że wkrótce zaproszę Cię do siebie na podobną:)Gratuluję i pozdrawiam E

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratuluji vítězce a tebe moc zdravím, Andrejko!
    Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratulejeme, děkujeme za krásnou giveaway a budeme se těšit zase někdy příště! Krásný víkend!!! Pá, L.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratuluji k výhře a tiše závidím:-))) přeji krásný den Mara

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem veľmi pekne, nečakala som, že sa na mňa usmeje šťastie a ja vyhrám tak krásne vecičky :) ďakujem za gratulácie, veľmi si to cením..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc gratuluji výherkyni !!
    Přeji hezký večer Martina

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...