nedeľa 14. augusta 2016

Lenivé nedeľné rána

Milujem lenivé nedeľné rána. Vstávam skoro ráno ako každý bežný deň, ale v nedeľu všetci ostatní v dome ešte spia. Spoločnosť mi robia len naše mačičky. Keď sa ukazuje pekný slnečný deň, je to poznať hneď ráno. Slnko sa prediera oknami ako o život. V nedeľu sa nemusím nikam ponáhľať, spravím si raňajky a vychutnávam si tú krásnu rannú slnečnú scénu. 
Preruší ju len pokročilý čas, kedy treba začať variť nedeľný obed. 
Od kamaráta som dostala štyri krásne stoličky. Ešte neviem ako s nimi naložím, lebo nie na všetkých sú zdobenia takto krásne viditeľné. Podpísal sa na nich zub času.
Pekný deň
Andrea

Sklenená váza je k dispozícii v dvoch veľkostiach v mojom E-SHOPE.


www.revedevivre.sk

www.revedevivre.cz




5 komentárov:

  1. WUNDERSCHÖN sind sie in weiss,,,
    ich habe auch welche gepflanzt in ROSA
    leider sind sie ORANGE geworden,,gggg

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald de BIRGIT

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrejko, je pravda, že nedělní ráno je mimořádné... Mám to hodně podobně, dáváme se kávu s manželem na terese..
    Ty židle jsou moc krásné!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejko, vidím, že prožíváš nedělní rána podobně jako já, s kočičkami. Velmi se mi líbí i ty mečíky ve váze. Samozřejmě i ty židle. Každá má jistě i svůj příběh ... Ilona.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrejko, také si vychutnávám ten pocit, který mám moc ráda... Jsem zvědavá, jak s židličkami naložíš! Pa Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Stoličky sú nádherne, som zvedava či budú nakoniec biele :-) Nedelné rána milujem podobne s kávičkou na terase. Maj sa krásne Andrejka.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...