pondelok 2. júla 2012

Nástenka alebo obraz...

V spálni mám voľný priestor na zavesenie obrazu. Obraz, ktorý by sa mi tam hodil zatiaľ nemám, ale mala som jeden zrenovovaný biely rám. Tak som včera  pozrela do svojich zásob materiálu a vyrobila som nástenku. Neviem sice, aké využitie nástenky v spálni by mohlo byť,  tak ju zatiaľ použijem namiesto obrazu. Už len vymaľovať a spálňa by mala byť kompletná. Pokúsila som sa aj o aranžovanie kvetov do pohára na stopke. Inšpirácia je z internetu, kde aranžovali zo živých kvetov. Ja som použila umelú orchideu.


Pekný deň
Andrea

9 komentárov:

  1. Andrejko moc krásné jako vždy-nástěnkou jsi mě velice zaujala,tento typ jsem už někde viděla:-)ale to spojení černé a bílé mě u tebe pokaždé uchvauje-i když to není můj styl-u tebe se mi vždy hrozně líbí!!!!!!Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Týchto násteniek je na internete veľa, ja som si ich prvýkrát všimla na jednom nemeckom blogu. Doma tiež už jednu mám u seba v kancelárii na rôzne drobnosti a pripomienky. Andrea

      Odstrániť
  2. Andrejka moc pekne...ja by som si tam dala fotky deti...alebo ine fotky, kt. sa mi pacia .), pa, pekny den

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné to je :o) a kdyby jsi nenapsala že orchidejka je umělá tak bych si toho vůbec ale vůbec nevšimla :o) Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrejka...ahoj, já myslím, že jsi to vymyslela parádně...moc krásné !!!! Pa Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Andrejka, orchidea vyzerá naozaj ako živá a na burzu starožitností sa raz určite vyberiem.
    Pekné letné dni,
    pá Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Andrejko,
    Tvoje nástěnka-obraz se mi moc líbí!!
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veľmi pekné. Ako sa dá prosím ťa takáto nástenka vyrobiť? Prípadne kde si môžem nájsť na to návod?
    Mia

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...