štvrtok 29. decembra 2011

U nás doma v bielom...

Mám rada bielu a veľa dekorácií u nás doma je v bielej farbe. Dnes som kúpila túto úžasnú búdku pre vtáčikov, síce nebude vonku (vonku máme inú), ale poslúži mi ako dekorácia pre môjho porcelánového vtáčika.


 Už sa teším, kedy tieto biele hyacinty rozkvitnú...




A na záver môj obľúbený veľký svietnik. V týchto sviatočných dňoch v ňom horí Betlehemské svetlo, ktoré mi každý rok na Štedrý deň prinesie naša zlatá susedka Evka. Snažíme sa ho udržiavať čo najdlhšie...







Krásny deň
Andrea

4 komentáre:

  1. krásné dekorace, bílá tvému domovu náramně sluší a vidím, že jsi mistr v renovacích.
    Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za návštevu blogu, vidím, že biela má stále viac priaznivcov. Je tu príjemná atmosféra a budem sa sem rada vracať. Ja som tiež v očakávaní na rozkvet nádherných hyacintov, snáď nás už budú tešiť na Nový rok v plnej kráse:)
    Prajem Ti krásne chvíle v tomto i v novom roku!
    Janka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ivka a Janka ďakujem za milé komentáre. I ja Vám prajem v novom roku veľa zdravia a mnoho skvelých nápadov a inšpirácií na Vašich blogoch. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrejka peknúčké,veľmi sa mi u tebe páčí!Michaela

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...