streda 15. apríla 2015

Príjemný večer

S kamarátkami sa viac menej pravidelne stretávame na príjemnej večeri, na kávičke alebo čajíku. Včera sme boli spoločne v DIVADLE V PODPALUBÍ na kultovej komédii "Hamlet, alebo nález lebky". 
Bol to príjemne a hlavne veselo strávený spoločný čas.
Stretli sme sa o niečo skôr pred začiatkom divadelného predstavenia a dali sme si ľahkú večeru s kávičkou v nákupnom centre. Samozrejme sme mali trošku času posnoriť po obľúbených obchodíkoch a tak mi doma pribudol nový tkaný koberček do spálne z H & M HOME. 
Na manželovom nočnom stolíku je rámik s tématickým nápisom na pripomenutie, aby nezabudol. Ten som kúpila už dávnejšie vo výpredaji v Jysku.
A na mojom nočnom stolíku ako inak Sonička v novom rámiku od kamarátky Heli.
Ten malý kopček v strede postele pod prehozom je naša Vilmuška. Veľmi rada tam spáva.
Prajem Vám pekný deň a ďakujem za zastavenie sa na mojom blogu a všetky milé komentáre, ktoré ma vždy potešia.
Andrea


14 komentárov:

  1. Andrejka, útulná ložnice jako květ líbezná :). Hned bych si dáchla alespoň 8 hodin v kuse :D
    Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne, útulné, zladené. Také nočné stolíky tiež mám na chalupe,len vrch nie je zaoblený. Chystám sa ich namaľovať, najlepšie by bolo na bielo, ale dostanú skôr sivú farba. U nás biela farba žiaľ nemôže byť. Tie bielo-čierne interiéry sú úchvatné.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejko, chodím Tě moc ráda "navštěvovat". Máš krásné bydlení a ačkoliv jsem dlouho ke kombinaci black-white nemohla u bydlení najít cestu, Ty mi každým svým příspěvkem ze svého obydlí dokazuješ, že když se to opravdu umí, může vzniknout krása, při které se až tají dech :-) Ačkoliv černo-bílých interiérů (zejména ve skandinávském stylu) dnes vzniká jako hub po dešti, Ty jsi si dokázala vytvořit svůj vlastní osobitý styl, výjimečný svou autenticitou. Alespoň já to takto vnímám. Díky za hromadu inspirativních příspěvků a nečekaných interiérových překvapení a těším se na další. Krásné jarní dny Anička

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Za kulturou s kobercem :o)) ale že mu to v ložnici sluší.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkný kobereček a moc se hodí do tvé ložnice.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dobrý večer. Moc pěkná ložnice. A ty noční stolky... Mám stejné po babičce a stále nevím, co s nimi. Ta bílá barva jim ale. Můžete mi poradit? Byly taky v silné vrstvě laku? Brousila jste je nějak před natřením nebo ne? A jakou barvou jsou natřeny? Moc děkuji. Lucie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lucka, z tohto nábytku som lak odstraňovala za pomoci horkovzdušnej pištole a špachtle. A až potom som ešte všetko prebrúsila. Nábytok v spálni je natretý farbou Ekokryl (riediteľná vodou). Myslím, že u Vás v Čechách je to Balakryl. Andrea

      Odstrániť
    2. Děkuji moc za odpověď. L.

      Odstrániť
  7. ....môj manžel dostal rovnaký rámik s citátom pod "stromček".....len sa obávam,že moje očakávania sa nenaplnili....
    Lulu

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Radosť k tebe nakuknúť. Všetko máš krásne zladené:) Koberček je veľmi elegantný, presne sadne do interiéru. Darmo je, máš vkus a cit pre jednoduchú eleganciu :) Poznám rodinu, kde ich ryšavý kocúr spáva takisto v spálni pod prikrývkou, xixi
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak to je opravdu nádherná ložnice! Každý detail...všechno dokonalý.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dokonalost sama... pěkná ložnička...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ó jé Andrejko, to jsem neměla vidět, ten kobereček je opravdu nádherný a do ložnice se náramně hodí! Krásný den a pozdravy posílám :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Andrejka jako vzdy skvostne sladěno.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...