nedeľa 3. februára 2013

Jarný vankúš

Na Pintereste som videla háčkovanú margarétku. Postup tam nebol, ale detailné fotky mi umožnili "domyslieť" si ako asi by sa to dalo spraviť. Tak som sa včera pustila do domýšľania a skúsila dať do kopy nejaký postup 
(týmto sa ospravedlňujem všetkým šikovným háčkarkam za tento môj amatérsky počin).

Spravila som si 5 retiazkových očiek a spojila do kruhu pevným okom. Do vzniknutého kruhu som uháčkovala 12 dlhých sĺpikov, pretože margarétka mala 12 okvetných lístkov. Vymenila som žltú priadzu za bielu a do každého dlhého stĺpika z predošlej rady som spravila 15 retiazkových očiek a tie som v tom istom dlhom stĺpiku spojila pevným očkom. Do ďalšieho dlhého stĺpika som sa presunula jedným pevným očkom. Opakujeme až pokiaľ nemáme 12 okvetných lístkov (na jednej kvetinke ich mám nedopatrením 13).

No tak neviem, či som postupovala správne, ale vznikli tieto margarétky. Keďže rovnomerné sťahovanie mi stále robí problém, nie sú okvetné lístky rovnaké, ale na margarétku sa to podobá. Tenkou niťou som ich prichytila na vankúš z Ikey. 
Na bielej sedačke sa bude vankúš na jar jemne vynímať.
Pekný deň
Andrea

32 komentárov:

  1. Toto už Andrejka vyzerá na jarný vánok, J.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Boooožinku ten je krásny, margarétky zbožňujem :-)
    Hm...ale na jar to u nás nevyzerá, od rána husto snežííí. Krásnu nedeľu prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mery, ja ho ešte schovám, ale na jar sa už netrpezlivo chystám. Tiež je u nás škaredo a zima. Andrea

      Odstrániť
  3. Je taký nežný, dobre si to vymyslela:)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahojky Andrejko...no paráda!!!! Myslím, že jsi to zvládla na 1 s hvězdičkou. Je to krásný jarní polštářek. Měj prima neděli, pa pa Martina ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Andrejko krásné,jsi šikulka-u tebe je už jaro to je úžasné,miluju jaro-já mám ještě velantýna :-)))Krásný den!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miška,, všetko má svoju postupnosť. Toto sú len prípravy. Andrea

      Odstrániť
  6. Lovely pillow and very beautiful Pictures....i wish you a very nice weekend...greetz Marjon

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Andrejko, polštářek je překrásný.. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Andrejko, polštářek se ti moc povedl, chvíli jsem přemýšlela, co to jsou "margarétky" ...... už vím .... z fotky jsem pochopila, že "kopretinky" ...... asi bych to měla vědět když jsem Markéta/margareta/ :-):-):-).............. pa, pa "blondýna" Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Andrejko,polštářek je nádherný a úplně z něj sálá jaro...už aby bylo,viď:-)...měj se krásně papa K.♥

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jůůůů jaro už atˇje tady))))Přejí krásný den)))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. jar ešte ani nezačala, a Tebe doma rozkvitol vankúš? už chcem jaaar - vyššie teploty - slnečné lúče..
    Príjemný zvyšok víkendu .. Vicky

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Andy, krása, nadchla som sa.

    S.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Andrejko moc se ti povedly!Krásně přivoláváš jaro.Hezký den.Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mila Andreajka!vankusik je nadherny!!!dlho som nenapisala komentik,ale vsetko mate take nadherne...prajem krasny večer andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Andrejko, je krásný, už aby zasvítilo sluníčko!
    Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ahoj, Andrejko, polštářek je nádherný! Skvěle jsi ho vylepšila. Díky za návod na kopretinku, ač ho mám doma v jedné knížce :o) papa, L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni, tak to si ma pobavila, že dík za návod. Ty si pre mňa v háčkovaní "numero uno".Nikto nevie napísať tak zrozumiteľný a podrobný návod ako ty. Podľa Teba sa mi háčkuje najlepšie. Andrea

      Odstrániť
  17. Andrejka, úžasne si to oblečko vytunila. Je svieže, milé, na mňa pôsobí ako presvietený letný deň. Jednoduché, efektné a krásne. Pa Hela

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Jejda Andrejko, u Vás už kvetou kopretinky! Polštářek je moc krásný , takový čisťounký a jemný! Hezký večer, Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Jé ten je krásný, můžu se inspirovat? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď na to sme tu, aby sme sa vzájomne inšpirovali. Bude mi potešením. Andrea

      Odstrániť
  20. Andrejka, privolávaš jar - už aby tu bola. Vankúšik je krásny!!!!!!
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  21. tak nevinné a romantické, veľmi efektné. Niekedy naozaj stačí málo, je to fakt podarené.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Andrejko, je nádherný!!!Jako kopretinky!!Já je tolik miluju!!!krásný !!

    OdpovedaťOdstrániť
  23. polštářek je moc krásný!
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Andrejko tohle vůbec nevypadá amatérsky. Naopak! Obdivuju, žes zvládla vytvořit návod, je podle fotek! :)
    V.

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Tak tento vankúšik už snáď privolá jar. Je perfektný a nemá chybu.
    Pekný deň.
    Ľubica

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Ten je nádherný! Takový bych brala hned :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...