utorok 26. februára 2013

Stará konva na mlieko

U maminy na povale bola stará konva na mlieko. Registrovala som ju, ale nemala som žiaden nápad. Až som na Pintereste objavila obrázok s podobnou konvou natretou na čierno. A bolo hotovo...
Do konvy som dala biele halúzky a zavesila rôzne porcelánové ozdôbky, mini vtáčie búdky a pár zajačikov uháčkovaných podľa návodu od Martinky.
Takto vyzerala konva pred natretím, Je celá dobúchaná a poprevalovaná, ale pod bielo farbou to nevadí.
Pekný deň
Andrea

26 komentárov:

  1. Perfektná premena, milá Andrejka... dostala krásnu šancu na nový život a s halúzkami jej to veľmi pristane. Prajem pekný deň!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Najskôr som si myslela, že to taká malá konva, akú mám v kuchyni na linke. Zrazu mi skoro oči vyskočili, takže veľkú si vzala do parády - a to doslova :-)
    Maj sa Andrejka, J.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejko,
    ty prostě co ti příjde pod ruku, hned přetřeš na bílou či černou barvu ;-)
    Super váza a obdivuji i ty sladěné jarní dekorace!
    Krásný den !

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ahoj Andrejka.téééda,to je parádička!!velice pekné,mám takéto premeny rada.pekný den,lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Andrejko nádhera, takový jarní stromeček, pod ním by se mohly hromadit i dárky:-D!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Andrejko, moc krásná proměna. Taky jsem si zprvu myslela, že jde o malou nevinnou konvičku, až při pohledu na následující fotku jsem doslova zírala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Andrejko, konevka se ti moc povedla a máš ji krásně nazdobenou:))Báječný nápad, moc chválím...Romča

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahojky Andrejko...krásně jsi konev vyšperkovala. A k mému příspěvku...jen jsem si ho předpřipravila, na cestu se teprve chystáme...za necelých 14 dní, tak pak přinesu i fotky. Teď jsem se jen překlikla na publikování...jsem trdlo. Pa pa Martina ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Andrejko,ta je úžasná...moc se ti povedla...krásně naaranžovaná...přeji ti pěkný slunečný den papa K.♥

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super recyklace ! Krásně nazdobeno, moc se mi taky líbí ptačí budky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Andrejko a opět jsi vykouzlila krásnou jarní dekoraci!!!Hezký den!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Wou, ďalší dobrý nápad, dík za inšpiráciu. Ale jej to tam sekne, krásne si ju naaranžovala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Andrejko, krásný nápad !:-) Je to velmi něžné...Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Andrejko moc zdravím.Konev dostala super kabátek v podobě nátěru.Krásná dekorace!Hezký večer.Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Andrejko....miluju tyhle odžité věci,když najdou své místo i dnes...drobnostem to takhle moc sluší

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Andrejko, smekám ... tahle proměna se opravdu vydařila. Parádní dekorace.
    Hezký večer ... Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Milá Andreo,
    mám zrovna takovou, ale já si ji nechám v původním -"schabystříbrném" stavu :-)
    Taky se chystám dát tam velikonoční výzdobu - právě jsem přemýšlela, kde seženu tolik kočiček :-)
    Hezká inspirace.
    Přeji hezký večer
    MartinaK

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Parádní váza, Andrejko!
    Přeju hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Andrejko, tak to je naprostá bomba! Stará konev na mléko, no já padnu :o) skvěle jsi jí zrecyklovala!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Andrejko tak to je úžasná změna--parádně jsi si ji vyzdobila a nadekorovala :o) Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Andrejka ty vždy prídeš s nejakou novou nezvyčajnou a pritom krásnou dekoráciou, u Vás už môže Veľká Noc začať. Vidím, že okrem kúpených dekorácií tvoje šikovné ruky pridali aj háčkovaných zajačikov, spolu to krásne ladí.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Nadherna!!!prave ukazujem foto mojej mame,že taku mame doma!bohužial už ju niekomu darovala...škoda,perfektny napad:o)andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Andrejko, parádní dekorace ... konev je v krásném novém kabátku ... a ty minibudky jsou kouzelné! Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Wauw...that's a great idea....beautful....i love the spring.....hugs Marjon

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Andrejka opat krasne tvorenie, doma sa musis citit uplne ako v raji :) Kebyze som mala tiez domcek tak tvoj styl sa mi neskutocne paci a hned by som si podobne zacala zariadovat. Tie vecicky, ktorym opat vdychnes zivot nemaju chybu...Nellie

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Fíííha, tady huž je jaro v plném proudu, opojně Ti to tu voní, drahá moja! Čmankózní jarní dekorace a zátiší tutok zřím:o).

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...