utorok 21. apríla 2015

Moje nové NIKE

Blíži sa termín spoločného výletu s kamarátkami a ja som nutne potrebovala niečo pohodlné na obutie. 
Tenisky Nike v mojej obľúbenej farebnej kombinácii mám vyhliadnuté už dávno, len som ich akosi intenzívne nezháňala. A ani som nemusela, pretože pri túlaní sa po nákupnom centre pred minulotýždňovým divadelným predstavením som ich v jednom športovom obchode objavila. Sú neskutočne mäkkučké a pohodlné. Už sa teším na túlanie sa v nich v širšom okolí Děčína, čo je naša tohtoročná cieľová destinácia. Dievčatá sú v plánovaní výletov fantastické. Jeden deň vyhradili na výlet loďou do Drážďan. Tak už len veriť, že bude perfektné počasie, čo je 50 % úspechu každého výletu.
Ak máte nejaký tip na výlet v tomto okolí budem rada.

Na záver by som Vám chcela veľmi poďakovať za komentáre k mojej vitríne. Som veľmi rada, že sa nám s Miškom práca podarila, pretože málokto veril, že z tej starej skrine môže byť niečo použiteľné.

Pekný deň
Andrea

14 komentárov:

  1. Andrejka sú ozaj krásne, pohodlie nadovšetko, tiež ma podobný tip tenisiek zaujal kdesi, Nech sa dobre nosia..k minulému príspevku, vitrína je absolútne super, ste šikovní obidvaja:)) Želám veľa nápadov ešte:) a krásnyy deň...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadají vážně moc pohodlně!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejko Nike je muj nejvetsi sportovni favorit, mam na tehle znacce opravdovou zavislost. Tenhle model je dokonaly! Tak at vyjde to pocasi a vse si uzijete :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šárka, ak nakupujem niečo športové, tak jedine NIKE. Zatiaľ som bola vždy spokojná. Andrea

      Odstrániť
  4. Andrea, kde vitrína aká vitrína zase som niečo zmeškala, no dobre tenisky sú super, čierna- biela nesmrteľná ,nohy na stôl nevykladaj :DDD a daj im riadne zabrať na tom výlete :DD ale ja chcem vidieť novú vitrínu idem hľadať :DDD čau e.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeeej prečo Dečín? Ja tam chodím každý rok k manželovej tete, odnesieme svokru a potom druhý krát, keď ideme pre ňu. Neviem ako ďaleko sa chcete vybrať od Dečína, prvé ma napadlo Čadičové varhany pri Kamenickom Šenove, tam sa natáčala Pyšná princezná, keď bežala s princom. Chcete turistiku, alebo zámky?
    A tenisky? super, hlavne nech sú pohodlné (som na inú značku, ale to dúfam nevadí).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My sme na všetko hrady, zámky, turistika proste všetko zaujímavé.

      Odstrániť
    2. Kamošky, ktoré to organizujú, už majú určite vypracovaný itinerár, takže určite hrad (alebo zámok to je ?) v Dečíne, Hřensko tam má chatu tá teta, skôr turistika a nemecká architektúra, Neďaleko je Benešov nad Ploučicí, krásny zámok. Takže keď sa vrátite, určite ma bude zaujímať cesta loďou do Drážďan. Vlastne kedy idete ?

      Odstrániť
  6. Parádne!!....a aké sú fotogenické!!!! :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Drážďany jsou nádherné a cesta kolem Labe je úžasně romantická :-) !
    Lodí jsem nejela,jenom vlakem ,ale je to nádhera.Jsem zvědavá,jaké to bude lodí,ráda bych to taky zkusila.
    Kolem Děčína je krásně všude,třeba Hřensko ??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na tú plavbu do Drážďan sa tešíme. Ďakujem za tip Hřensko. Andrea

      Odstrániť
  8. Andy, proste cool tenisky. Môj syn si objednal v mužskej verzii z internetu v sivej farbe. Tentokrát nebudeš mať šancu vyhovárať sa na otlaky, budeš šliapať podľa pokynov.
    S.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Andrejko, obutí máš parádní a cíl taky! Drážďany jsou mé oblíbené město, bude se vám tam moc líbit.
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Zdravím, Andrejko, pocházím z Benešova n.Pl. a do Děčína jsem jezdila do školy a znám pěšky i z kola celý Šluknovský výběžek, Děčínsko a Českolipsko a jsem schopna ti napsat v dopise po mailu, co je tam kde opravdu zajímavého. Už tam sice nebydlíme, ale stále se tam vracíme, Drážďany a Pirnu si nenech ujít. Kdy tam budete dovolenkovat? Bylo by škoda něco vynechat. Jak schopné jsou výletníci? Máte auto k dispozici, nebo jen HD? obdivuji tvé výtvory... já sama právě maluji, tapetuji, natírám a zvelebuji v kuchyni a blízkém okolí. Jiřina
    kontakt na zakova48@seznam.cz nebo viz trvalkadahlia.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...