pondelok 13. apríla 2015

Jarné cibuľoviny

Každý rok na jar sa teším na moju minizáhradku pred domom. Ono sa to záhradkou ani nedá nazvať. Je to proste priestor, kde som presťahovala všetky kvety zo záhrady mojej maminy. Posadené sú bez ladu a skladu tak, ako bolo miesto. Keď však na jar všetky tie cibuľoviny zakvitnú, je to pastva pre oči. Neskôr v máji mi robia radosť biele, ružové a bordové pivonky a samozrejme krásne sa rozrastajúca levanduľa. 
Teraz práve kvitnú sýto žlté narcisy, ktoré pestovala ešte moja babička spolu s kráľovskou korunou.
Svetložlté, smotanovo-biele a plné narcisy, ktoré som dostala od kamarátky Silvii.
Od Silvii sú tiež smotanové tulipány a biele hyacinty.
Od kamarátky Evky mám nádherný fialový poniklec a ja som si k nemu dokúpila ružový a biely. Dúfam, že sa rozrastú tak ako tie Evkine.
Von sa pomedzi bujné listy prediera aj modrá a biela modrica.
Prajem Vám pekný deň a ďakujem za návštevu a Vaše milé komentáre.
Andrea

14 komentárov:

  1. Milá Andreo, nejen, že je předzahrádka nádherná, ale ta vazba na maminku, babičku i kamarádku, ta jí dodává úžasné kouzlo!
    Krásné jaro, Klárka.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čo povedať? Nádhera ... kvetinkám sa u Teba darí, majú dobré podmienky a určite aj veľa tvojej lásky. Apropo, práve sa chystám sadiť nové rastlinky, takže utekám do záhrady ... pekný večer, prajem.

    Silvia

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejko, tato jarní cibuloviny jsou opravdu nejkrásnější.
    Narcisy jsou v mé top 10 nejoblíbenějších květinek.
    Měj se moc hezky, Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Prekrásna záhradka, poniklece sú najkrajšie a ako celok to maš pekne zladené.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Andrejko, nádherně Ti vše kvete! Hezké jaro přeji, Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Toľko krásy na tak malom priestore :) Naše plesnivce ešte nekvitnú, lebo sú v tieni, ale hyacinty máme nádherné. Pestujeme prevažne narcisy, také žlté, aké máš na prvej fotke. Tohto roku sme ostrihali 800 kusov a skoro všetky sme rozdali známym a rodine. Páči sa mi ten biely narcis, ešte som taký nevidela. Pekný večer!!
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ajko máš na zahrádce krásně nakveteno a krásně barevno . Je to pastva pro oči , Šárka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Andrejko překrásná zahrádka!Moc Tě zdravím Věra .-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Och krása ako ti všetko kvitne, ja obchádzam každý deň môj nový záhon do ktorého som nasadila cibuľoviny min rok a nič, tulipány na západnej strane po jednom liste na východnej strane vyzerá že budú ale slabé.... hyacinty maju uplne zdegenorovane kvety, pár kvietkov, z troch skupiniek krokusov mi kvitne len jedna, horko ťažko teraz začali trpaslíčie narcisy, modrice tak isto úplne slabé kvety nahádzali, cesnak nevyšiel tak som na označom mieste kopala a našla som prežratý koreň ... tak sklamanie...pekné dni, e.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Andrejko, je to nádhera! Mám moc ráda všechny ty cibule - co krásy z nich vyroste...
    Pohodové odpoledne přeji, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Andrejka,
    krásně rozkvetlou mini zahrádku máš :-)
    Mě na ní právě pučí magnolie, tulipány,narcisky a srdcovky jsou před rozkvětem, je to nádhera !
    Krásné jarní dny!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Andrejak, poniklec obdivujem v susedinej záhradke, starej babičky, má to tam krásne, také starodávne kvietky všetko...ale u Vás v záhradke je nádherne...

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Práve včera v aute som vravela manželovi, že žijeme na nejakej inej planéte, že na jednom blogu (Tvojom) som videla takú krásnu záhradku, všetko vykvitnuté a my nič. Ale ešte aj sused má narcisy a vôbec sa o ne nestará, nevykopáva, nesadí nové, už mu kvitnú aj tulipány a my nič. Tak ako písala Erika, chudáčiky lístočky zakrpatené, cibuľoviny bez kvietkov. Keby sused nemal, tak poviem že prostredie. Tie kvietky a záhradka sú nádherné.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...