štvrtok 16. apríla 2015

Vitrína je hotová

Včera sa nám podarilo spolu s Miškom skompletizovať moju vitrínu, ktorú som Vám už čiastočne predstavila. Trvalo to trochu dlhšie kvôli pántom. Staré pánty neboli použiteľné a zohnať také, ktoré by pasovali nebolo možné. Pomohol mi opäť náš fantastický sused Števko a vo svojej zámočníckej dielni mi pánty prispôsobil na mieru. 
Pôvodne skriňa s plnými dverami, ktoré som zmenila na presklené, sa zmenila na moju vytúženú vitrínu. Dvere skrine boli poškodené od myšiek, ktoré sa zrejme chceli pozrieť dovnútra. Dcérin priateľ Miško má šikovné ruky a všetko mi opravil. Ja som už len trošku pretmelila dierky po starom kovaní, prebrúsila a natierala. Použila som farby od Annie Sloan. Vonkajšia je Graphite spolu s čiernym voskom a vnútro Old white a svetlý vosk.
V rámci usporiadania giveaway o dizajnový plagát od ŠÁRKY, som dostala aj ja nové plagáty z jej dielne za čo jej ešte raz veľmi pekne ďakujem. Šárkinu tvorbu nájdete v jej E-SHOPE.
Takto vyzerala skriňa pred renováciou.
Prajem Vám pekný deň a ďakujem za krásne komentáre k predchádzajúcemu príspevku. 
Andrea

25 komentárov:

  1. No ale klobúk dole, aj susedov aj každého. podarila sa. Rozmýšľam na tom, keď som videla pôvodnú skriňu či by som sa do nej pustila, či by ma tie dierky od myší neodradili. Neviem...... Veľmi pekná premena.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jste nesmírně šikovná a máte moc dobrý vkus. Každá věc , kterou zrenovujete vám do bytu padne jakoby
    tam patřila odjakživa. Máte moc šikovné ruce, výborné nápady a děláte záslužnou věc - ze starého nové, sloužící a ke všemu kráááásné. jste velmi inspirativní pro všechny tady . Hanka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krasna praca. A aj tie vecicky, co su vo vitrine.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrejko, krásná práce. Myslím, že jen pár duší by řeklo, že se z té staré skříně stane taková kráska k pohledání :-) Krásný den A.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Andrejka, jedinečný kus ! To sa nedá porovnať s tou pôvodnou, vdýchli ste jej aj s Miškom nový život ... krása !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Oooch, tá je krásna !! Aj preskliť dvierka bol dobrý nápad. Takto máš svoje poklady pekne odložené a predsa na ne vidíš :) Záhadou zostáva, čo si urobila s dierou po myškách !?
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To nie ja, ale Miško. Drevo zarezal do rovna a s novým kúskom dreva dorobil, zatmelil a prebrúsil. Po natretí to vôbec nie je vidieť. Andrea

      Odstrániť
  7. Andrejko...jedním slovem NÁDHERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
    Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  8. uzasnaaaa, smekam, byl to velky kus prace:-)

    mohu vedet, odkud jsou uchytky, opravdu pekne - cele!!!!


    at vam dela hodne radosti:-)

    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Andrejka, bravo....podaril sa úžasný kúsok...jana

    OdpovedaťOdstrániť
  10. No teda, snímam nie že klobúk, ale klobúčisko ... máte spolu so zaťkom zlaté ručičky.

    S.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nedá mi ešte raz nepochváliť, ale nie len vitrínu, ale všetko. Keď to človek zhrnie dokopy, koľko vecí sa zachránilo, každá jedna vec v byte kvalitne prerobená, starý nábytok po prerábke vyzerá moderne, aj celý dom .....

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Naprosto perfektní kolektivní práce - smekám a tleskám všem!
    Hezký večer Andrejko! Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Pekný blog, rada sem chodím. Obdivujem Vašu kreativitu. Aj ja som zdedila podobnú skriňu, čaká na renováciu. Zaujali ma "farby od Annie Sloan" , ktoré ste použili. Prosím o radu , kde sa dajú kúpiť. Ďakujem a prajem Vám ešte veľa takýchto úžasných nápadov. Pekný deň Ľuba

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ľubka, ďakujem za milý komentár. Farby sa dajú u nás kúpiť v e-shope www.navidieku.sk, alebo priamo u Evky Kyselovičovej v Bratislave. Andrea

      Odstrániť
  14. Krásná práce,vy umíte vdechnou další život starým věcem.....konferenční stolek máte z IKEA?Je trošku odolný,já sháním stolek podobný a né a né natrefit....pěkný večer LEONA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leonka, ďakujem za komentár. Stolík je z Ikea, bolo to také provizórne riešenie bieleho stolíka, ale som s ním spokojná. Andrea

      Odstrániť
  15. Milá Andrejko, vitrína je nádherná, vůbec by mě nenapadlo, že se dá taková krása udělat ze staré skříně! Už po shlédnutí podobných vitrín u Martiny a Radany jsem měla chuť vyházet z té naší všechny knihy, co tam máme, a pěkně si ji nadekorovat... ale kam potom s těmi knihami... snad se jednou dočkám toho našeho vysněného baráčku, kde budu mít prostor na to pustit se do podobných renovací... jste mi velkou inspirací!
    Veronika Palusová

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Andrejko, překrásné! Hezký večer! Radka

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Andrea skvelá ,úplne ožila tým tmavým náterom ,všetky tie detaily, priečky na boku a frézovanie na šuflíiku jaááj nádhera , ja mám sľubené trolinku jednoduchšie skrine 2 ks/nemaju to frezkovanie ale inak mi prídu presne ako tvoja../ od sestry mojho starého otca , chcela by som ich urobiť a ko párove k An ičke do izby ,ale tým pádom skrina s pletivom a biela komoda ikea musia ísť niekam preč a to mi je ľuto... ale zase dve takéto krásky ako máš ty ,...no ťažko sami bude rozhodovať.Skvelá robota Miško bude super zaťko !! e

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Andrejko, nádherná vitrína.Moc se povedla!!! Krásný víkend :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Andrejko, ta je úúúúúžasná !!!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...