štvrtok 9. februára 2012

Čierno - biela

U Evičky som objavila krásne námety na jarné výšivky. Od tej chvíle som sa nevedela dočkať, kedy začnem vyšívať. Našťastie som našla doma všetko, čo som k tomu potrebovala. Rozhodla som sa pre trošku zvláštnu kombináciu farieb (predsa len k jari patria celkom iné farby). Aby to bolo kompletné, vyrobila som aj jedno zvláštne bielo-čierne vajíčko. Už som ho mala dávno v mysli, pretože mám kúsok tejto krásnej látky, na ktorej spia dalmatínci (dúfam, že to je na fotkách vidieť). A možno tá bielo-čierna vznikla práve kvôli tomuto zbytku látky...
Alebo, že by tým dôvodom na čierno-bielu kombináciu bola stará výšivka po babke? Pamätám si ako ju mávala zavesenú na stene nad kuchynským stolom. No neviem...






Pekný deň
Andrea

10 komentárov:

  1. Andrejko výšivka se zajíčky je úžasná a přitom tak jednoduchá.Děkuji za tip.
    Vajíčka z látky mě lákají,to tvoje je super!
    Alča.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrejko opět krása,výšivka v černo-bílé kombinaci je krásná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejko opět krása a ta kombinace černobílé je velmi elegantní!Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrejko, prima neotřelý nápad a skvělé zpracování!
    Jsi šikulka....
    Pa Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Andrejko uplně mě okouzlila výšivka!Moc pěkné!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Andrejko, opravdu zvláštní kombinace, ale velice elegantní, hezký den,
    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Andrejka, si šikulka a pamätám si aj moja stará mama mala takú výšivku nad stolom.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Černobílá nádhera..poslední dobou sem na černou a bílou zatížená a k tomu ruční výšivka-přesně můj šálek čaje. Je to moc pěkné.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahojky Andrejko,

    výšivky se Ti moc povedly. Jsem ráda, že jsem Ti mohla poskytnout předlohu.

    Krásný den. Eva

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...