streda 8. februára 2012

Veľa drobností...

Hľadala som bavlnky na vyšívanie. Šuflík v starej skrini, kde ich mám uložené je zaplnený rôznymi "mojimi" drobnosťami... Medzi nimi som objavila tieto dva obrázky bielych tulipánov.  Boli ešte v pôvodnom obale nerozbalené. Úplne som na ne zabudla. Začala som rozmýšľať odkedy ich mám. Musia tam byť už veľmi dlho, pretože si vôbec nepamätám, kedy som si ich kúpila. Samozrejme nie je to žiadne majstrovské dielo, ale keď som ich už znovu objavila, niekde ich použijem...






Andrea

4 komentáre:

  1. Síce drobnosti a ale koľko radosti? Krásne sú tie obrázky s tulipánmi, ideálne na toto obdobie. Pekný deň Aďka.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsou to krásné obrázky. Byla by škoda je někde nevyužít.
    Hezké odpoledne
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsou moc hezké, mám ráda tulipány.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrejka, takú krásu si mala schovanú v šuplíku ?

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...