sobota 25. februára 2012

Sobotňajšie ráno

Je krásne slnečné ráno a ja som si v obchode kúpila kytičku bielych tulipánov. Dala som ich do džbániku z Ikey a dozdobila som ho kvetinkou, ktorú som spravila podľa Šárky. Veľmi sa mi tento nápad páči, tak som si ho dovolila prepožičať. K tak krásnej kytičke by sa hodil aj pekný obrus na stôl. Vybrala som obrus, ktorý vyšívala moja babka. Je to krásna práca. Používam ho málo pretože jeho žehlenie zaberie veľa času. Ale dnes som chcela mať pekný deň a týmto som si ho aj spravila. Ako málo stačí...

Pekný víkend
Andrea

8 komentárov:

  1. Ahoj Andreo, ubrus i kytička jsou moc krásné.
    Hezký víkend
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Andrejko,ubrus je překrásný i kytička.Máš útulné bydlení,jak ráda k tobě chodím nakukovat:-)Hezkou sobotu:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásnou sobotu, Krásné bydlení a ještě krásnější ubrus. Tleskám, jen tak dál, ráda zase přijdu na čumendu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tulipány zbožňuju, kytička je bezvadná a ubrus překrásný,jemný. Nádherně to vše dolaďuje. Moc pěkně jsi si to dneska nachystala.

    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Náááádhera,ten ubrus od babičky je skvostný!!!Mě se ted podařilo vydražit pár takových na aukru..Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Andrejko, nádhera! Jemná, něžná nádhera!
    Krásný večer, pa Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne dedičstvo po starej mame. Andrejka, ten by som vystierala len na sviatky. Penke si to zladila s tulipánmi. A ten vianočný darček stojan na jabĺčka je krásny.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Andrejka obrus je nadherny a velmi pekne dakujem za inspiraciu na kvetinku je krasna :) Peknu nedelu M :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...