piatok 3. februára 2012

Falošný kvet trochu inak...

Falošný kvet, ktorý som v príspevku už mala a mám ho od Dagi som teraz trošku obmenila. Spojila som dva dokopy a tu je výsledok použiteľný viacerými spôsobmi...

.. len tak zavesiť na koniec garníže...


...alebo na luster...


... alebo do rôznych vhodných druhov váz...
 



... alebo len tak na gauč medzi vankúše, ale pozor neopierať sa...





Prajem pekný večer
Andrea

4 komentáre:

  1. Andrejka ten je krásný a máš překrásný lustr!!!Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrej, perfektní doplněk. Krásný víkend ... Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Andrejka, tak to ma dostalo, som tu prvýkrát a tak krásne je u Teba.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...