pondelok 20. februára 2012

Vtáčiky

Tento rok u mňa hrajú prim rôzne vtáčiky. To asi preto, že by som už veľmi chcela, aby tu bola jar. Niektoré ste už videli a teraz mi pribudlo pár ďalších nových.
Táto holubička zatiaľ drží miesto v skleníku, kde budú planty...
Aj v klietke sa vtáčiky vymenili. Táto holubička z peria pôsobí dôveryhodnejšie...
 A na záver malý sklenený tanierik s poklopom, ktorý má držiak v tvare vtáčika...
Túto mini orchideu som dostala od mojej kamarátky Evky a jej sestry Ivetky, ktorá ma učí háčkovať.

Pekný deň
Andrea

5 komentárov:

  1. Všechno je to moc hezounké, něžné, ten ptáček jako držák na poklopu, to je nádhera!!Kde se to dá sehnat?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Elli, ten sklenený tanierik s poklopom som kúpila v Kike.

      Odstrániť
  2. Krásné,toho s peřím máme stejného,ten je takový romatický a ten poklop je dokonalý na ten musím juknout!Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekne vecicky a opat pekne odfotene :) a ta orchidea je nadherna tiez mam jednu mini doma a presne aj takuto farbu, len mi uz odkvitla ale tak dufam, ze opat o par mesiacov rozvkvitne...Pekny den

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrejka, krásna dekorácia a plnku na rožteky poznám je výborná.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...