streda, 30. decembra 2015

Sklenené poklopy

Túto jednoduchú a pritom efektnú dekoráciu mám veľmi rada. Moje obľúbené kúsky sú elegantne vystavené a chránené pred prachom. Sklenené poklopy s dreveným alebo mramorovým podstavcom sa dajú použiť počas celého roka, stačí podľa ročného obdobia vymeniť ich obsah. 
Pod týmto menším poklopom s mramorovým podstavcom som uschovala syr.
Na záver by som Vás rada upozornila na 15 % zľavu na vianočný tovar v mojom E-SHOPE.


Pekný deň
Andrea



www.revedevivre.sk

www.revedevivre.cz


5 komentárov:

  1. Ano, fajn multifunknci dekorace.
    Preji fajn rok 2016.
    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jééé ty máš obchůdek ??!! To je super ! Skleněný poklop mám dlouho na seznamu,já bych ráda takový na koláče s podnosem :) Hrozně se mi u tebe líbí ty světýlka a dýně v něm !!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejko, taky mám poklopy moc ráda!
    PF 2016! Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Your blog is very impressive and have the useful information it is really caught my attention.

    HD Wallpapers

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...