streda 30. decembra 2015

Sklenené poklopy

Túto jednoduchú a pritom efektnú dekoráciu mám veľmi rada. Moje obľúbené kúsky sú elegantne vystavené a chránené pred prachom. Sklenené poklopy s dreveným alebo mramorovým podstavcom sa dajú použiť počas celého roka, stačí podľa ročného obdobia vymeniť ich obsah. 
Pod týmto menším poklopom s mramorovým podstavcom som uschovala syr.
Na záver by som Vás rada upozornila na 15 % zľavu na vianočný tovar v mojom E-SHOPE.


Pekný deň
Andrea



www.revedevivre.sk

www.revedevivre.cz


4 komentáre:

  1. Ano, fajn multifunknci dekorace.
    Preji fajn rok 2016.
    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jééé ty máš obchůdek ??!! To je super ! Skleněný poklop mám dlouho na seznamu,já bych ráda takový na koláče s podnosem :) Hrozně se mi u tebe líbí ty světýlka a dýně v něm !!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejko, taky mám poklopy moc ráda!
    PF 2016! Helena

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...