streda 2. decembra 2015

Guľa zo šišiek

Kamarátka Silvia ma vždy pred Vianocami obdarí nejakým materiálom na tvorenie, ktorý sama zbiera. Či už sú to plody brečtanu, šišky smrekovca alebo vetvičky. Je neskutočne šikovná a tvorí vence a dekorácie celej rodine a známym. Takže materiálu potrebuje naozaj veľa a o to som jej vďačnejšia, že sa so mnou podelí. 
Nad krbom mám nový venček zo šišiek, ktorý som nerobila ja, ale ako doplnok som si k nemu vyrobila guľu zo šišiek smrekovca. Guľa bola nádherná aj v prírodnej farbe, ale aby ladila s vencom nad krbom, strekla som ju bielou matnou farbou v spray. 
Pekný deň
Andrea


www.revedevivre.sk

www.revedevivre.cz


8 komentárov:

  1. U teba vždy krásne! Príjemný advent :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásna guľa, úplne ako malá sestrička venčeka. Včera som zistila aká si šikovná. (no nie len včera:-) ). Skúšala som robiť tie gule čo máš zamatové, (návod som si prečítala v časopise Marianne bydlení), len som chcela použiť zvyšky krajky, ale nešlo mi to. Celú guľu som nakoniec porezala, čiže pokazila, ale viem že toto nie je pre mňa. Trpezlivosti mám dosť, ale keď niečo neviem, tak to radšej nerobím. Ale so šiškami mi to išlo dobre .... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejko, líbí se mi moc! A za sebe hlasuji pro bílou verzi. Možná i díky tomu, že té bílé kouli to s věncem opravdu moc sluší :-) Krásný večer A.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrejko musím nechat komentář ,protože tvoje šiškové věnce jsou úžasné - luxusní - nejkrásnější!!! Ta bíla varianta k vánocům je kouzelná !!!.... a zítra vyrážím na šišky:-))) Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Palec hore, moja milá!

    S.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Palec hore, moja milá!

    S.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Andrejko, je perfektní!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Waw .... v té bílé jim to u tebe moc sluší !!!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...