nedeľa 13. decembra 2015

3. adventná nedeľa

Zapálili sme tretiu sviečku na našom adventnom svietniku a Vianoce sú opäť bližšie. Včera sme s dcérou vybrali krásny vianočný stromček a už netrpezlivo čaká na terase. Ozdobila by som ho aj hneď, len neviem, či by mi to prešlo. Dnes máme v pláne konečne niečo upiecť, takže odpočívať sa určite nebude.
Dnes som pre Vás v E-SHOPE pripravila malý darček v podobe 10 % zľavy na všetok tovar. 
Stačí pri objednávke zadať 
kód: Advent3

Prajem Vám krásnu 3. adventnú nedeľu.

Andrea







5 komentárov:

  1. Andrejka, aj tebe prajem este prijemne nedelne poobedie. Ja som uz s dcerkou stromcek ozdobila. No co, ked sme boli cely tyzden na chorej :-/ Vlastne tento rok porusujem vcelku dost "pravidla" ;-) Budeme mat dva stromceky a ten zivy ma este iba caka :-) pa, Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrejko, svicen je moc pekny, jednoduchy, krasny. uz zbyva jen jedna svcika - take se mi nechce uverit. Leti to! Hezky vecer. Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Uuuuf tretia sviečka, ide nejak rýchlo, krásny svietnik. A sadrova misa nema chybu, maj krásne dni.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrejko svícen je nádherný! Na Tvůj stromeček se těším obzvlášť ;-). Užívej příprav, pozdravy posílám

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Andrejko, pečení se ti jistě vydařilo, všechno stihneš.
    A našim sousedům už ozdobený stromeček svítí...
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...