nedeľa 6. decembra 2015

2. adventná nedeľa

Stále vyťahujem drobnosti zo zásob mojich dekorácií a priznám sa, že niekedy som sama prekvapená čo nájdem. Na tento staručký zlatý vianočný  "kolotoč" som úplne zabudla. Iste si naň všetci dobre spomínate. U mňa sú s ním spojené hlavne spomienky na starých rodičov.
Vyskúšala som aj papierového anjela. Inšpirácia z blogu NESTO. Opäť som zistila, že trpezlivosť nadovšetko a tá mi trošku chýba. Nie je dokonalý, ale medzi ostatnými ozdôbkami sa to stratí.
Pár krásnych vetvičiek smrekovca opadavého s malinkými šiškami sú od kamarátky Silvii a v starej konve od mlieka im to pristane. Svetelnú reťaz na mojej garníži v podobe jednoduchých čírych žiaroviek mám veľmi rada a svieti v podstate nonstop. Svetelná reťaz je šte stále k dispozícii aj v mliečnej verzii na mojom E-SHOPE.
Prajem Vám krásnu a ničím nerušenú 2. adventnú nedeľu.
Pekný deň
Andrea


www.revedevivre.sk

www.revedevivre.cz

 

8 komentárov:

  1. Ahoj Andrejko, přeji také krásnou druhou adventní neděli.
    I já jsem andílky zkoušela. Líbí se mi i tvé kolečko.
    Paa M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všetky tvoje dekorácie sú pekné aj staré aj nové :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Žiarovky, biela konva, doplnky,biela a papierové ozdoby, na jednotku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úplne romanticky kolotoč. Maš to všetko super.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kolotoč sme doma nikdy nemali,ale moje prvé Vianoce u svokrovcov pamätaju práve túto vecičku.Mne osobne sa ho už nikdy nepodarilo zohnať, ale veľmi rada by som ho mala vo svojom vianočnom inventári.Apropo,chcela by som mať tvoju trpezlivosť,tá moja je na bode mrazu.
    Silvia

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc krásně nadekorováno, Andrejko!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásnej andílek i všechno ostatní!:) L.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...