streda 16. decembra 2015

Malé Vianoce

Mám veľkú radosť, pretože som si spravila také malé Vianoce pred tými ozajstnými. Varnú kanvicu máme, ale odolajte tejto krásnej bielej spoločníčke k môjmu kuchynskému robotu. Varná kanvica KitchenAid je krásne podsvietená a má nadstaviteľný stupeň zohriatia vody, čo oceníme pri varení rôznych druhov čajov. Pri začatí i ukončení varenia vody zaznie kuchyňou nádherný zvukový signál. No je to krása.
Kúpila som biely vianočný kaktus a veľmi som sa tešila na imelo, ktoré som dostala od kamarátky Žanet. Imelo vyzerá nádherne, ale som trošku sklamaná, že bez vody to tento cudzopasník dlho nevydrží. 
Takže pôjdem na brečtan, ten si bez vody poradí oveľa lepšie.
Pekný deň
Andrea







www.revedevivre.sk

www.revedevivre.cz



8 komentárov:

  1. Andrejko, konvice je krásná. Také ji mám v seznamu svých přání. Ale kdo ví, kdy na ni přijde řada ☺
    Měj se prima, M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach ano, taky bych jí chtěla. Teď mám teda čajník, protože indukce je rychlá, ale tohle je krásnej kousek.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Áno !
    Ja som už túžila aj po robote, ale kúpila som pink Sencor.
    Ale netreba polaviť !
    Pekný Advent !

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pekna konvice, tak proc si neudelat radost:-). At caj z ni chutna nejen ve vanocni cas! Hezky den. Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Stejnou konvici mam na wishing listu, jen v cervene aby ladila s KitchenAid robotem ;-)
    Velmi se mi libi tva keramicka prkenka <3 A vanocni deko v bilo-prirodni je kouzelna!!
    Krasny Advent!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta je ...Nádherný dáreček...Ilča

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásavica tá tvoja nová konvica :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Je krásná,ale 5500,-Kč nedám.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...