piatok 20. októbra 2017

Eucalyptus

Eucalyptus si objednávam u nás v kvetinárstve. Väčšinou je vždy v ponuke dodávateľa a ja si tak môžem vychutnávať jeho krásu. Najprv vo váze v kombinácii so živými kvetmi a následne v usušenom stave. Je dlho krásny a tak mi vytvára príjemné prostredie svojimi šedozelenými listami. 
Tentokrát som si zobrala celú viazaničku, aby som si mohla spraviť venček. Dekorácia je hotová za 5 minút, ak nerátam tvarovanie vešiaka z čistiarne do dokonalého kruhu. Eucalyptus som ani nemusela priväzovať, len som omotávala. Eucalyptus sa v tomto tvare usušil a ja si venček podľa potreby prekladám.
Vo farbe eucalyptu sú aj nové ozdoby v E-SHOPE v rôznych tvaroch a tak sa mi venček hodil na ich fotenie do e-shopu.
Pekný deň
Andrea

www.revedevivre.sk

www.revedevivre.cz







6 komentárov:

  1. Miluju eukalyptus, však víš... :) Nápad s věnečkem je moc krásný!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrejka, eukalyptus je také můj oblíbený :-)
    Poprvé jsme na něj narazila před léty v Řecku.
    Miluji i jeho vůni a tak si kupuji i olej do aromalampy.
    V zimě ho mám ve vázách.
    Věneček mám také v plánu, minule, když jsem se po něm ptala, tak v květinářství měli už je hodně unavený.
    Ty zelinkavé ozdobičky jsou moc pěkné :-)


    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prave dnes jsem si po mnohych mesicich dovezla domu kytici cerstveho eukalyptu, krasne mi tu voni, je skutecne bajecny. A i jako barva na ozdobickach vypada skvele. Pekne dny, Andrejko. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrejko, eukalyptus mám v květináči, přes léto na terase, celkem se mu daří. Věnec z něj je moc krásný, i když já ho mám víc stříbrný. Ty ozdůbky mají netradiční barvu, ale jsou moc půvabné!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I also love eucalyptus very much.

    By chance, I also made a wreath this week.

    Nice week.

    Love Thea

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krása🐨 Eukalyptus už dlho obdivujem a rada by som ho ak vysadila v našej záhrade, až bude príležitosť. Naozaj vyzerá krásne vo vázach a tvoj venček je tiež úžasný.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...