pondelok 25. novembra 2013

Pre Maťka

Minulý týždeň som tvorila pre moje malé krsniatko Maťka. Má veľkú izbu s nádherným bielym nábytkom z Ikey a veľkou posteľou. Aby mu tam bolo veselo, ušila som mu nad posteľ vlajkovú girlandu v bielo-modro-béžovej a na posteľ dve návliečky na vankúše.
Girlandu budú držať dvaja nezbední macíkovia, na ktorých som natrafila v Baumaxe. Ako keby tam čakali na mňa. Krásne ladia s celým farebným konceptom.
Na začiatku celého tvorenia bol kúsok tejto macíkovej látky, ktorú som kúpila asi pred dvadsiatimi rokmi a ušila som z nej vankúš do škôlky pre moju dcéru. 
Ako správny škrečok všetko odkladám. Látky bolo akurát len na jednu vlajočku.
Prajem Vám pekný deň
Andrea

14 komentárov:

  1. Andrejka, krásne farbičky a pekne sa to povedlo .. tiež sa chystám na niečo podobné - tento týždeň je výber farieb (látky), Vicky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj keď už má dvadsať rokov, skvele sa hodí k ostatným látkam. Si tak vynaliezavá a šikovná :) týmto si dokázala, že aj pre chlapčeka sa dajú ušiť nádherné dekorácie do izbičky.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejko, krásná, jemná dekorace se Ti podařila vykouzlit, hezký večer,
    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrejko nádhera. A úžasný nápad jak zpracovat menší zbytky látek. :-) Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak méďové jsou úžasní... krásně mazliví... moc se Ti dáreček povedl!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Andrejko,
    krásně jsi tvořila, nemůžu se na obrázky vynadívat.
    Jemné a pěkné barvičky a ti míšánci!!
    A ta vlaječka z kousíčku schované látky-ta je krásně vzpomínková...
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Andrejko, vymyslela a vykouzlila si to parádně - nádhera! Z té látky měl náš Adam gatě a podšívku v bundičce :o) Před 15ti lety :o)
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Fiha tak to vyzera uzasne, krasna praca...Nellie

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Aandrejko, úžasnéééé !!!! bude to moc krásné a ty barvičky! moc moc se mi to líbí .
    papa ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nádherné látky si použila kde ich kupuješ na nete??? Ja stále bojujem s tým ,že pekné látky v kamennom obchode nachádzam len sporadicky... Tá girlanda je prekrásna v jednoduchosti je krása zase si to raz potvrdila.. E.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Erika, kupujem ich tak rôzne. Keď nemajú v obchode potúlam sa na internete. Andrea

      Odstrániť
  11. Andrejka,
    tak to je jemna chlapecka nadhera.Niluji zarizovani a doladovani detskych pokojicku pro nase male a volba svetle modre a bezove je moc krasna.Jsi sikulka a ke vsemu napadita,moc krasne.Katka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...