streda 6. novembra 2013

Cestoviny s cuketou

Viem, sezóna cukiet je už za nami. Cukety však dostaneme kúpiť počas celého roka a tak Vám prinášam jeden z našich najobľúbenejších receptov. 
Ingrediencie:

2 menšie cukety
2 strúčiky cesnaku
50 g parmezánu
pesto
bazalka
1 balík širokých rezancov
 soľ
čierne mleté korenie
olej

Postup:

Na panvici zohrejeme olej. Pridáme dva roztlačené strúčiky cesnaku a na tenké rezance nakrájanú cuketu aj zo šupou. Osolíme, okoreníme, pridáme nasekanú bazalku a opekáme kým cuketa zmäkne, čo je približne 5-10 minút. Medzitým si vyvaríme cestoviny. Keď je cuketa mäkká pridáme 2 kávové lyžičky pesta, premiešame a odstavíme z ohňa. Pridáme uvarené cestoviny, postrúhaný parmezán, zľahka premiešame a podávame.

Chcem Vám všetkým veľmi pekne poďakovať za komentáre, ktoré mi tu zanechávate. Je to pre mňa ako pre všetky z Vás hnací motor. Ďakujem Vám za to a ak recept vyskúšate prajem Vám dobrú chuť.

Pekný deň
Andrea

21 komentárov:

  1. Mnam, mnam, tolko chutii teraz navecer...
    Ale naj naj su babkine rezance s maslom a makom....boze a ja som po cviceni...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrejka, takéto výborné a rýchle recepty, keď pri sporáku nemusíš stráviť niekoľko hodín mám najradšej. Recept si odložím, cuketu máme radi.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrej,
    mám ráda testoviny a cuketu též, kupuji ji i v zimě. Takže pro mne prima recept- vyzkouším.
    Dobrou noc Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To musela byt mnamka :)) Cuket mam plny sklep, tak snad nekdy...... Moc zdravim, M.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiež holdujem rýchlym receptom, takže ukladám ... vyzerá to chutne a cuketu máme radi. J.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Andrejka, recept poznám, varím....a pridávam aj iné zeleninky...pozdravujem...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mňňňň , dala by som si ...recept som si vytlačila ja tam nepoužívam pesto, nenapadlo ma a mám ho veľmi rada E.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Andrejko máš krásnou pánev :-D. Cuketku můžu i těstoviny, rychlé a osvěžující. A ty světýlka z Ikea nemají chybu, potřebovala bych taky! Měj se krásně, zdravím moc

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šárka, panvica je z Ikey. Je dosť ťažká ale je výborná, krásne sa rovnomerne rozohreje a smaženie na nej je radosť. Andrea

      Odstrániť
    2. This looks like a lovely dish, Andrea! I know I would love it. It was so nice to get a visit from you. Thank you for the very kind comment about my paper wreath!

      Odstrániť
  9. Ja delala cuketovou buchtu,vim,ze se da delat i pomazanka ale na testoviny jsem uplne zapomela.Dekuji za pripomenuti,zrovna tu mam jeste jednu obri ze zahrady,tak vyzkousim.Vypada to uzasne,miluji jednoduche recepty.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    FadoExpress chuyên dịch vụ chuyển phát nhanh siêu tốc đi khắp thế giới, nổi bật là dịch vụ gửi hàng đi mỹ, gửi hàng đi úc uy tín, giá rẻ.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...