utorok, 23. apríla 2013

Modrice

Tvorivé obdobie nie a nie prísť. Aspoň sa teším z toho ako všetko začína krásne rozkvitať. Každý deň viac a viac. Dnes Vám opäť ukážem nové rozkvitnuté prírastky. Moje obľúbené modrice. Mám tri veľké trsy a rastú v susedstve spolu s bielymi hyacintami a ružovými prvosienkami.
Každý rok si z nich pár odtrhnem do vázičky. 
Dnes som ich spojila s jednou tiež modrou kráskou. Je to staručká šálka z porcelánu tenkého ako list papiera. Bohužiaľ je bez pôvodného tanierika . Ale je nádherná.
 Pekný deň
Andrea

21 komentárov:

  1. Andrejko moc krásné fotografie!A ten hrníček je senzační.Moc zdravím a přeji krásný týden Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrej,to se mas,ze mas tak uzasne modrence na zahrade,ja jich mam zatim mene,ale zakoupila jsem si tri bile do truhliku z prouti.A opet proste musim pochvalit fotecky,jsou tak jednoduche a nadherne,zadna preplacanost,krasa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katka, ďakujem za pochvalu, moc si to cením. Andrea

      Odstrániť
  3. Páčia sa mi "kúsky" zo záhradky, modrinec som si zasadila ešte v zime doma do kvetináča z cibuliek, ale urodili sa mi iba lístky a vyzeralo to ako pažítka, tak som ich zasadila do záhrady. Šálka je prenádherná, veď vieš, že ja som veľký milovník modrobielej :) Krásny deň. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Reni som rada, že som Ti udrela na strunu. Andrea

      Odstrániť
  4. Ahoj Andrejko...
    modřence mám také ráda, koupila jsem letos dvě nové rostlinky. Zatím je mám v květináči, ale hned jak odkvetou, půjdou do země na zahrádku.
    Dneska jsem trošku pracovala na zahrádce, je krásně!
    Užívej si jarní dny, pa Martina ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Andrejka, krásny poklad a modrice tiež milujem, len u nás ešte nekvitnú.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Emily, musíš to brať z tej pozitívnej stránky, keď u nás už nebudú, ty sa budeš tešiť zo svojich. Andrea

      Odstrániť
  6. Andrejko, i já modřence miluji! A ten hrneček, to je nádhera!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Andrejko fotíš nádherné fotky, hrnček je suprový a modrice jedna báseň. Pozdravujem, Mery

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Andrejko, moc krásné ....
    Hezký večer ... Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Andrejka, je to radosť sledovať ako všetko krásne rozkvitá a tento rok aj mne pribudli biele modrice. Závidím Tvojej mamine velikánske stromy v záhrade, pod ktorými v lete nachádza príjemný chládok. Šálka je unikátny kúsok a keby som ju vlastnila vôbec by mi nevadilo, že nemá tanierik.
    Pa Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Andrejka kvietky su krasne a ta porcelanova salka tiez :) Nellie

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Andrejko, nevím co myslíš tvořivou náladou, ale i tvé fotky jsou tvoření:-).Dobře víme obě, že udělat krásnou fotku, zabere hodně času:-) A máš je krásné, jako vždy:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Andrejko, nic se netrap, že nemáš momentálně tvořivo... taky to mívám, teď mám rozdělaný jeden dlouhodobější projekt, hurá za něj, protože mám vygumováno... a to musím dodělat návod do Inspiruj se!, ale mám v hlavě nula... šálek je krásný, opravdu překrásná práce! S modřenci mu to moc sluší... krásný den,L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni, tiež háčkujem deku, to je tak na dlhšie. Začínam pracovať na kredenci, ktorý som dostala od kamaráta a je po jeho babičke - takže takisto na dlho. Ale nenapadá ma nič také rýchle a šmrncovné. Andrea

      Odstrániť
  13. Andrejko krásné modřence -- včera jsem koukala u sebe na zahrádce že už se pomalu kvítka také derou za sluníčkem a budou mě brzy kvést :o) Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Andrejko, kvete ti to nádherně .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...