streda 3. apríla 2013

Nový vankúš

Na vankúšoch sme viaceré z nás tak trošku závislé. Ja som si jeden nový ušila. A opäť čierno-biely. Tentokrát bodkovaný. Pri šití tohto vankúša som prvý krát vyskúšala  všiť do okraja ozdobnú  "lemovku". Keď som ju v obchode kupovala, tak som predavačke pracne vysvetľovala, čo potrebujem. Má svoj odborný výraz, ale ja som ho zabudla. Myslím si, že vankúš s ňou vyzerá lepšie.
Kým vajíčka po Veľkej noci schovám, ešte jeden záber.
 Od pani Marcelky mám novú sviečku od firmy PartyLite, tentokrát s vôňou hrušky.
Pekný deň
Andrea


37 komentárov:

  1. Ten je nádherný <3, moc se Ti povedl!! A ta lemovka, ta je nej! Jsi hrozně moc šikovná! Pěkný den :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrejko, krásný polštář! Máš to nádherně vyladěné...hezký den! Adriana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejko,tak to je krásy a polštáře jsou v bílo černé barvě nádherné.Moc se mi líbí ta lemovka.Těším se na další tvé krásné fotky.Pavla

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné polštáře! Moc povedené lemování, opravdu sis vyhrála, super! Pa, L.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Naozaj krásne, zladené. Veru aj ja som vankúšová závisláčka. Myslím, že tá lemovka sa nazýva paspulka - ale nie som si úplene istá. Pekný deň Lenka.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Andrejko,je super...taky bych to jednou chtěla vyzkoušet :-)...vše máš opět moc krásně sladěné...měj se krásně papa K.♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Black and white.....is so beautiful...and your cushions are so pretty....hughs en greetz Marjon

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Andrejka tak to je uzasne, tie vankuse su krasne a este aj ladia s vajickami alebo vajicka s nimi :) Pekny dnik, Nellie

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ako inak....aj ja som závislá na vankúšoch. Tvoje sa Ti podarili a ten bodkovaný naj...čierno biele zbožňujeeem a ja ešte sem tam pridávam aj zelenú :-) Mam otázočku, ako prosím Ťa udržiavaš ten krb v bielej farbe?...ja mam béžový z Travertínu čo sa celkom dobre čisti aj tak mi to už lezie na nervy. Maš ho natretý riadnou farbou ktorá sa da umývať?...Ďakujem za super, super link na nádherné kvetinky :-)Ahoj Andrejka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mery, krb je z bieleho mramoru a nijak ho neudrziavam. Utriem na rymsach prach a je hotovo. Neviem aku udrzbu si mala na mysli . Este cistim raz za cas sklo na krbovej vlozke. To je vsetko, pretoze sa inak vobec nespini. Andrea

      Odstrániť
    2. Myslela som , či sa Ti pri otváraní dvierok nezadymí ta rýmsa od ohňa.

      Odstrániť
    3. Pán, ktorý nám krb robil, mi povedal, že ak nechcem mať špinavý od dymu vrch mramoru nad dvierkami, musím pri prikladaní dreva dvierka od krbu najprv len kúsok pootvoriť (1-2 cm),aby sa vyrovnal podtlak, ktorý tam je a nevtiahol ten dym ponad dvierka na rýmsu krbu, keď sa dvierka otvoria prudko a naraz. Takže pootvorím, počkám 2-3 sekundy a až potom dvierka otvorím naplno.Krb máme dva a pol roka, ale ešte som ho nad dvierkami neumývala. Je stále rovnaký. Vyskúšaj a uvidíš , či to pomôže. Andrea

      Odstrániť
    4. Paaani to je super rada. Dík Andrejka.

      Odstrániť
  10. Andrejko, krásné ... prostě sladěno do posledního puntíku.
    Hezký den ... Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To lemovanie je taká bodka za bodkovaným vankúšom :-), chcela som tým povedať, že s lemom je zaujímavejší.
    Tiež zisťujem, že je doma tých vankúšov viac než dosť, ale zase pridávajú na útulnosti príbytku.
    Ahoj Andrejka, J.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj Andy, áno, vankúšik vypadá dokonale ... lemovka mu dala ten správny "šmrnc" ... a ako vonia tá hrušková sviečka? Pretromfla figovú?

    S.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zatial nemozem povedat ci figovu pretromfla, lebo som ju este nestihla zapalit. Dam vediet. Andrea

      Odstrániť
  13. Milá Andrejko, náhodou jsem narazila na Tvůj blog - a jsem nadšená! Polštářky, vajíčka, motýlci, ložnice - vše je krásné a vkusné. Všechny ruční práce jsou precizní! Kde jsi koupila ty skleněné krystaly na lustr ?
    Tvůj blog a nápady v něm se mi moc líbí, budu se sem ráda vracet.
    Měj se moc hezky Dáša

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sklenené kryštáliky boli súčasťou lustru. Ak myslíš ten v obývačke. Andrea

      Odstrániť
  14. Nádherná kombinácia farieb.Milujem Čierno-bielu. Vankúšiky sú nádherné a smiem sa opýtať,akože sa tie lemovky volajú odborným názvom? Tá s brmbolčekmi je svetová...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tej brmbolcekovej sa hovori pom-pom a tej druhej bohuzial nazov som zabudla. Ale niekto tu v komentari spominal slovensky paspulka a cesky kedr. Andrea

      Odstrániť
  15. Nádherný polštář a lemovku máš krásně všitou, česky se těmito lemovkám říká kedr, a dá se moc pěkně vyrobit doma za pomoci zažehlovacího vlizelínu a kalounu pokud by jsi ho někdy potřebovala v jiné barvě než se dá koupit.. protože já když ho chtěla koupit koukala na mě prodavačka jako že jsme asi spadla z Marsu krásné dny pa Dita

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Andrejko, nový polštář úžasně zapadl do tvé sbírky! S lemovkou je fakt krásný!
    A svíčka asi voní parádně, když zaujala i kočičku :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Andrejko tak to máme stejnou závislot :-)))A ikdyž mám jiný styl-miluji tu tvojí černobílou kombinaci!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. nádherná čierno-biela kombinácia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Andrejko,
    krásná kombinace polštářků.. Já téhle lemovce říkám "paspulka"...:o)))ale vůbec nevím, jestli je to správně..
    Krásný den
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Hello Andrea,

    I love your pictures! Have also thank you for visiting with me and your kind words!

    hugs Sylvia

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Andrejka, nádhera, Ty si ma uplne nakopla, nešila som už dávnejšie ale ako pozerám na Tvoj vankúšik, práve som sa rozhodla, že si dne na jeden strihnem...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Andrejka, ten pásik, ak nie je hrubý môže byť aj výpustka, tušim...

      Odstrániť
  22. Andrejka, už si poriadna pani krajčírka!!!!! Vankúšiky sa vydarili a krásne ladia s poťahom na gauči. Ešte dobre, že si sa dala nahovoriť aj na tento šedý.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Andrejka vankúšik je nádherný, veru aj ja som na nich závislá :-) Skvelá práce!

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Andrejko, je nádherný .... a nejen ten puntíkatý ... jsou krásné všechny .... když už jsem u toho chválení, musím ti pochválit i novou ikonku s názvem blogu, ta fotka na ní je naprosto dokonalááááá .....krásný víkend, pa, p=a Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Andrejka vankúšiky sú na zjedenie. Šikula, pa Hela

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Ahoj Andrejka, jeden je krajší, ako druhý. Neviem, ktorý viac pochváliť.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  27. No ty jsi úžasná ! je to naprosto dokonalý, nechceš mi také nějaký ušít ?:D Sakra já se to budu muset také naučit

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Mam to jako Michala,i kdyz vetsinu stylu mame totalne odlisny,ale pozor,ne vse,tak pokazde zasnu,co se se dvema barvami da vse vytvorit a vyladit.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...