utorok 5. septembra 2017

Koniec leta

Aj Vám sa zdá, že ten čas letí neuveriteľnou rýchlosťou. Pamätám si, že sme len nedávno zahajovali letnú sezónu na terase a už je pomaly po lete. 
Určite bude ešte pár slnečných dní, ale už to bude také to babie leto. 
Pre mňa už pomaly začína predvianočný čas. Nie nejdem robiť žiadnu adventnú výzdobu, ale starostlivo a s láskou som začala pre Vás fotiť nový vianočný tovar do E-SHOPU
Sú tu opäť krásne nové i staré kúsky...
Už dávnejšie som sa zapojila do súťaže o dva krásne plagáty baletiek na instagrame House of ideas. Bohužiaľ sa na mňa šťastie neusmialo, tak som si ich objednala. Sú neskutočne elegantné a jemné, presne také aké baletky bývajú. Zatiaľ visia v spálni na mieste, kde už klinčeky v stene boli. 
Kým zatlčiem nové, musím si poriadne premyslieť kam. 
Či budú nad čelom postele alebo na stene oproti, to ešte neviem.
Miniruža aj po presadení na jeseň minulého roku krásne kvitne a teší ma záplavou drobných kvetov v nádherných odtieňoch.
Veľmi sa teším z nového svietnika na krbe. Veľmi jednoduchý a pritom tak efektný. V bielej a šedo-striebornej farbe ho nájdete v mojom E-SHOPE.
Predtým než sa s Vami pre dnešok rozlúčim, dovoľujem si Vás upozorniť na letný výpredaj v mojom E-SHOPE.
Pekný deň
Andrea

www.revedevivre.sk

www.revedevivre.cz


11 komentárov:

  1. Mne tam sedia, Andrejka, akoby tam boli na vyváženie krásnej manželskej postele.
    Stolíček-sekretár, asi už bez zrkadla, je úžasný!
    To malé zrkadielko som asi mala ako študenka...:-)
    U vás je ako v rozprávke, ja by som ju s mojimi autistami ,,zakliala,,:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Alenka ďakujem pekne za pochvalu. I mňa to stojí námahu udržať ju upravenú. Manžel má na to iný názor... Nábytok v spálni je kombinácia spální mojej a manželovej babičky. Máš pravdu zrkadlo som zo skrinky odstránila. Malé zrkadielko vraj kedysi predávala Ikea. Ja ho mám za dva balíky piškót pre psíkov. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, zrkadielko mali moje dcéry, len si ho asi natrela:-)
      Môj muž nezvláda ani to málo ,,továrenských,, premien, vyladených k nemu a k synovi, u nás:-)

      Odstrániť
  3. Ahoj Andrejko, baletky jsou naprosto dokonalé a prosím, mysli na mě s bublinkovou vázou, pokud ji ještě budeš mít. Pa pa M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marti ďakujem za komentár. Bohužiaľ, váza v novom tovare nebola v ponuke. Myslím na to. Andrea

      Odstrániť
  4. for me the essence of woman being. stylish and cosy, that is always really hard to achieve. congrats.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Andrejka, ja baletky môžem (však aj Ninka chodila 2 roky na balet)... Krásne sú to obrazy. No a miniružu obdivujem už dlho ♥ Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Deti radi skúšajú nové veci, aj Sonička chodila ako malá dva roky na balet. Andrea

      Odstrániť
  6. Marcela - Nordic Passion7. septembra 2017 o 20:41

    Andrejko,moc příjemné místo ke spaní, růžičky mají nádhernou barvu. M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marcelka to musím len potvrdiť. Spí sa tam dobre. Andrea

      Odstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...