piatok, 21. novembra 2014

Ďalšie zviera u nás doma

Po veveričkách z Jysku pribudla líška polárna z Tchiba. Vankúše so zvieracími motívmi sú stále populárne tak ani ja som neodolala.
Zamatové mini tekvičky v svietniku vystriedali šišky zo smrekovca opadavého a sviečky horia všade už od neskorého popoludnia. 
Skúsila som aj polienkového anjela, ktorého som u Moniky obdivovala už minulý rok. 
Keďže svetla v tomto období nie je nikdy dosť, naše tohtoročné svetelné rady rozšírila i hviezda z Ikea. Svieti naozaj nádherne.
 Pekný deň
Andrea

7 komentárov:

  1. Andrejko máš to nádherné.Na polštář jsem také koukala v Tchibu,je úžasný.Hezký den pa Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milá Andrejko, tak tohle je přesně můj šálek kávy s úžasným polštářkem v čele! Pozdravy posílám a přání pohodového víkendu :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak do tvojho interiéru ten vankúš padne, ako riťka na šerbel ... super, ja tiež "svietim", vonku, vnútri, je to príjemné a romantické ... ale asi len pre mňa, lebo akonáhle sa vzdialim, chlapi sviečky sfúknu ...

    S.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásná atmosféra Andrejko! Polštář je ti opravdu skvěle hodí!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné Andrejko,vše působí tak krásně a harmonicky,nejvíc mě zaujal andílek z polínka-jsi moc šikovná !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tedy, Andrejko, u vás je už taková krásná a hřejivá atmosféra, Ty jsi vždy o krok napřed :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...