utorok 11. septembra 2012

Na tekvicovú nôtu

Jeseň prináša aj dozreté tekvice rôznych tvarov v rôznych farbách od bielej, zelenkavej, oranžovej, žltej cez žltohnedú, tmavozelenú a samozrejme strakaté. Ja som si kúpila na jarmoku ako dekoráciu drobné bielozelenkavé...
Včera večer som sa pokúsila podľa návodu od Helenky uháčkovať svoju prvú tekvicu. Ako som háčkovala, nepozdávalo sa mi to už pri tom prvom kruhu (bolo to veľmi vlnité), potom som háčkovala bez pridávania a nakoniec som uberala, aby sa tekvica uzavrela. Naplnila som ju dutým vláknom, ale ku kroku keď Helenka píše, že "provázkem nebo tím, z čeho háčkujete naděláme bochánky" som sa nedostala. Ja som tam všelijaké bochánky už mala a neviem prečo. Niekde som spravila chybu. Ale tekvica je na svete, veď aj v prírode sú nedokonalosti a je to v poriadku. Druhá bude lepšia...

A ešte upozornenie na prebiehajúcu súťaž u Katky. Ak ste sa ešte nezapojili tak neváhajte a nakuknite k nej.

 
 Pekný deň
Andrea

10 komentárov:

  1. Andrejko, dýnička vypadá skvěle. No co, že myslíš, že se nepovedla. Ostatně můžeš říkat, že jsi to tak háčkovala schválně, aby sis pak ušetřila práci s tím vázáním bochánků.
    Hezký večer ... Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jejda,ty bile dyne jsou presne me vysnene,cekam,az na ne nekde narazim,to jsou krasne fotky,my mame jen oranzove,ale to ke me domu neni ono.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jejda bielo zelenkavé, tak tie sa nedajú nikde zohnať, presne ako minulý rok. Takže u nás doma len zelené alebo oranžové, ale už som sa nasr.... a niektoré som pretrela farbou. Háčkované sú skvelé, a nič to že sú také, ja som ich nemala o nič lepšie, keď som ich háčkovala, a to som išla presne podľa návodu z časopisu. Veľmi sa mi páči fotka s pierkami, ako zo zahraničného časopisu o bývaní. Pá. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Reni, ďakujem za pochvalu fotky. Tekvice v pierkovom srdiečku sa aj mne páčili, tak som si ich nechala v obývačke na stolíku. A, čo sa týka bielych tekvíc, keď som ich zbadala na jarmoku, tak tiež som po nich hneď chňapla, lebo všade sú len oranžové. Maj sa pekne.

      Odstrániť
  4. Milá Andrejko, ty si mě tedy pobavila, Ale v dobrém, opravdu v dobrém, protože bych chtěla popis na tu TVOJI kouzelnou tykvičku. Moc se ti povedla, i bez provázku!
    Minule jsem ti zapomněla popřát k narozeninám, ty si 10. a já 7., můžeme slavit spolu! Tak ze srdce všechno nej a hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka, musím Ťa sklamať, ja vôbec neviem ako sa to stalo, takže popis asi nebude. A to, že si mala narodeniny som nevedela, takže Ti prajem všetko dobré a hlavne rodinnú pohodu a veľa krásnych tvorivých nápadov pre nás. Andrea

      Odstrániť
  5. Andrejko, tykvičky jsou pěkné - jak ty rostlé, tak ta tvoje! Máš ji pěkně bochánkovou, moc se líbí, jsi šikulka. Pa a hezký večer, Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Andrejko náhodou se ti povedla a ty bílé dýňečky úplně "žeru":-)jsou nádherné!!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tvá tykvička je originální a krásná :o) Krásný večer přeju Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tykvička je moc pěkná!Povedla se:-)Také přeji vše nejlepšííí k narozeninám.Spoustu štěstí a lásky:-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...