pondelok 10. septembra 2012

Trnavský jarmok

Dnes som musela poopraviť popis o mne, pretože mám opäť o jeden rok viac. A presne okolo mojich narodenín (plus mínus nejaký ten deň) sa koná tradičný Trnavský jarmok. Vždy si nájdem čas a na chvíľu sa idem prejsť do preplnených ulíc Trnavy. Hlavne si poobzerám stánky, kde svojimi výrobkami predstavujú ľudia zručnosti, ktoré majú...
 ...výrobcovia keramiky...



...tieto dievčatá šijú detské hračky a neskutočne malých medvedíkov...

 

... v kroji je pani Čechovičová - pestovateľka maku z Jarnej.

 
Na tohtoročnom jarmoku som si kúpila pár kúskov z bieleho smaltu a to formu na bábovku a dve naberačky...


... a malého ručne šitého medvedíka len tak pre radosť.

 Pekný deň 
Andrea

10 komentárov:

  1. Andrejka moja VŠETKO NAJLEPŠIE !!!!!!!!!!!
    V Bystrici bude jarmok od štvrtku a hádam zbehnem pozrieť smalťáky - naberačka by sa mi zišla, no a ako každý rok si ešte kúpim kokosovú tyčinku.
    Pááá Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrejka tak všetko naaaj k tvojmu sviatku a prajem ti krásny deň. Smalťáky sú aj moja srdcová záležitosť, nakúpila si naozaj dobre, naberačka by sa hodila aj mne, k tej dierovanej do partie. A tá keramika no neviem, či by som sa udržala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj moja milá...koupila jsis překrásné věcičky, opravdu parádní. Já mám tyhle jarmarky moc ráda, dýchá z nich kouzlo starých řemesel. A ty jsi z Trnavy? My máme velikou část rodiny v Piešťanech, což je jak víš, nedaleko. Kdo ví, třeba se jednou shledáme. Měj se krásně, pa pa moja, Martina ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všetko dobré Ti prajem :D
    Parádna jarmočná atmosféra , až tu ju cítim :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vsetko najlepsie prajem :), ja som sa tiez chystala na jarmok, ale nejako mi to nevyslo..tak mozno pojdem pozriet do Modry alebo Pezinka :) pa

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Andrejko, tak tam by se mi také líbilo. Určitě bych neodešla s prázdnou. A přeji vše nej nej - však víš k čemu.
    Hezký den ... Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Milá Andreo,moc děkuji za milou návštěvu u nás na kopci.
    Já začala jezdit na jarmarky jako prodávající a jsem nadšená!!!!
    Úplně jinak to vnímám,než z druhé strany stánku.Měj hezký podzim.
    Žaneta

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Andrejko, už dlouho jsem nebyla na takovém jarmarku a přitom je mám tak ráda!
    Nakoupila si parádně, úžasné kousky!
    Hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Andrejko tak ti přeji VŠECHNO NEJLEPŠÍ!!!!!!!!!!!Ahlavně hoooooooooodně lásky-té není nikdy dost:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Andrejko, přeju ti všechno nejlepší, ať se ti všechno daří! Nákup na jarmarku už se ti podařil, takže jen tak dál!!!
    Ivana

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...