utorok 29. novembra 2011

Srdiečka

Učím sa háčkovať. U Lenky som našla návod na srdiečko. Skúsila som ... Nie sú úplne dokonalé , ale budem na sebe pracovať.
Prajem Vám príjemný večer.

4 komentáre:

  1. Srdíčka jsou naprosto dokonalá !!! Jsi šikulka :-) Taky se učím háčkovat a je to prima relax.
    Ahoj. Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Lenka, tie srdiečka sú uháčkované vďaka Tebe, lebo si uverejnila perfektný a pre mňa ako začiatočníčku zrozumiteľný návod. Leni a hlavne ďakujem za komentár, lebo v mojom krátkom pôsobení na blogu si bola prvá v komentároch. Veľmi som sa potešila a ďakujem.
    Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta jsou náádhernáá. To bych chtěla taky umět.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...