sobota 5. januára 2019

Sviatočné pečenie

Linecné, medovníčky a vianočná štóla to je naša klasiky, ktorá nesmie chýbať. Tento rok ich piekla dcéra každé z dvoch dávok. Novinkou bol stromček z medovníkových hviezdičiek a vianočná torta Rafaelo zdobená medovníčkovými domčekmi.
 Nesmú chýbať ani mandľové hviezdičky pre tých, ktorý nemôžu lepok.
Ak je čas vždy vyskúšam aj niečo nové. Tento rok to boli škoricové crinkles podľa receptu Marianky. Nájdete ju na instagrame TU. A jeden nepečený recept zasnežené šišky. Tento recept mám z Pinterestu. Robila som aj Masarykove sušienky podľa receptu od SVATI, ale tie som zabudla odfotiť. Boli výborné.
Na Nový rok sa piekla obľúbená Pavlova s malinami.
 Toľko z nášho sviatočného pečenia. 
Ak by ste niektorý z receptov potrebovali napíšte, rada Vám ho pošlem.

Pekný deň
Andrea

www.revedevivre.sk

www.revedevivre.cz


21 komentárov:

  1. Úžasné cukroví, vypadá to luxusně. :-D přeji vlídné dny. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrejko, tvoje cukroví nemá chybu! Nevím, které bych ochutnala nejraději. Vypadají opravdu skvostně.
    Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Marcela - Nordic Passion5. januára 2019 o 9:57

    Krásná výstavka urcurč výborných mnamek. M

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ti Marcelka, u Teba to to tiež bola "podívaná". Osie hniezda, a tie mňamky z čakania u kaderníčky mám tiež odložené na vyskúšanie. Pekný víkend. Andrea

      Odstrániť
  4. Mňam...... Vypadá to luxusně... Ilca

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Milá Andrejko, nejen, že tvé pečení vypadá úžasně, jistě to nádherně voní a skvěle chutná, ale to tvoje překrásné nádobí to povýší na luxusní událost.
    Chtěla bych k tobě na pavlovu a kávu. Jiřina z N.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jiřinka, keď sa budeš túlať okolo Trnavy, určite napíš a ja zariadim ostatné. Ďakujem Ti pekne. Andrea

      Odstrániť
  6. Andrejko, nádhera! Mám pocit, že sladkého bylo dost, ale u tebe bych klidně ochutnala...
    Měj pohodový den, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Helenka, veru všetkého bolo dostatok, tak ako sa na Vianoce patrí. Pekný deň Andrea

      Odstrániť
  7. Jeej, všetko vyzerá úplne nádherne :-) Tie šišky! A tá Pavlova <3 Nádhera, nádhera, nádhera :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Andrejka, ty ma vieš vždy tvojim pečením neskutočne inšpirovať ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ma teší. Na tortu s medovníkovými domčekmi si ma inšpirovala práve Ty, Ďakujem Andrea

      Odstrániť
  9. Mňam, Andrejko, ty šištičky vypadají kouzelně a ta dózička s kolouškem je ohromně roztomilá .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Useful article, thank you for sharing the article!!!

    Website bloggiaidap247.com và website blogcothebanchuabiet.com giúp bạn giải đáp mọi thắc mắc.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...