nedeľa 14. mája 2017

Hampton style

Páči sa mi veľa štýlov bývania. Môjmu srdcu blízke sú staré veci, ktoré sme poopravovali. Páčia sa mi však i moderné kúsky. Takže je u nás vidieť všetko. Snažím sa to miešať, aby bola uspokojená každá stránka môjho nerozhodného ja. Bielo čierny základ vždy zostáva a z času na čas pridávam farby hlavne v podobe drobných dekorácií a samozrejme vankúšov. 
Teraz som sa zaľúbila do bielo modrej a zapáčili sa mi doplnky v Hampton style. 
V tomto prímorskom štýle sa budeme tak trošku snažiť privolať teplejšie dni.
Strieborné zrkadlo nad krbom v tvare slnka prejde malou zmenou a bude zlaté. 
V striebornom prevedení trošku zaniká.
Nové sú aj obrie kovové hodiny, ktoré som mala vo svojom hľadáčiku už dávnejšie. Sú naozaj veľké, ich priemer je 80 cm. Myslím si, že vyzerajú skvele. 
 Prajem Vám peknú slnečnú nedeľu.
Andrea

www.revedevivre.sk

www.revedevivre.cz










5 komentárov:

  1. Andrejko, krásně máš doma nadekorováno. Hodiny jsou opravdu obří.
    Měj se prima, M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andreo, to je nádhera! A ty to taky umíš pěkně zkombinovat. Já se teď raduju z vázy od tebe z eshopu, je úžasná. Měj se krásně, Lucka.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vkusné a nápadité ako vždy.

    Silvia

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrejko, u Tebe je vždycky moc hezky!!!!
    Měj krásné dny Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super krásny domov. Ako dobre je mať neutrálny základ, v tvojom prípade biela,môžeš si k nej kedykoľvek podľa nálady alebo obdobia meniť farby aj doplnky.Teraz do modra, prekrásne to maš a už sa teším čo zase vymyslíš nabudúce :-) Krásne letné dni prajem.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...