štvrtok, 2. marca 2017

Novinky v spálni

Našu spálňu zbožňujem tak ako je a preto ju skoro vôbec nemením. Sem-tam pribudnú nejaké drobnosti, ale nábytok po našich babičkách, luster od mojich rodičov, naša stará obnovená posteľ zostávajú. 
Dávno som chcela plagát od austrálskej fotografky Vee Speers a keďže moja dcéra je vnímavá, dostala som ho ešte na Vianoce. Čierny anjel čakal na svoje umiestnenie.
Kvety sú vzhľadom k ich životnosti často meniacou sa dekoráciou. 
Tentokrát je to moja obľúbená gypsomilka.
Kamarátky na mňa mysleli až v ďalekom Marrákeši, kde boli na krátkej poznávacej dovolenke a k bielym marockým papučkám pribudli aj čierne. 
No nie sú nádherné? 
Pekný deň
Andrea

www.revedevivre.sk

www.revedevivre.cz




9 komentárov:

  1. Andrejko, krása, krása, krása !!!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krasna cierno-biela spalna! Netradicna! A cierny anjel sa tam doslova hodi. Nabytok po babickach si si ty upravila do bielej? Uzasne!
    Jolana z https://yellowhouseideas.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejka, krásne to máš. Páči sa mi anjel, koberec, papučky...vlastne všetko :-)
    Pekný deň. Hela

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrejko, nejenom papučky jsou krásné, ale vše je dokonalé.
    Pa M. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Andrejko,kde se dají koupit takéto papučky?Děkuji pěkně.Valérie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Biele som si objednávala tu http://www.houseofideas.de/, a čierne mi priniesli kamarátky z dovolenky. Andrea

      Odstrániť
  6. Všetko je nádherné Andrejka ♥♥♥ Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...