streda 23. novembra 2016

Prípravy na advent

Je to až neuveriteľné ako ten čas letí. Túto nedeľu budeme zapaľovať prvú sviečku na adventnom venci. S výzdobou pomaly začíname aj u nás doma, ale naozaj len pozvoľna. Všetko doladíme spolu so Soničkou až v nedeľu.
Hlavne sa teším na nový rozsvietený stromček pred domom, ktorý sme sadili na jeseň. 
Z vešiaka z čistiarne a girlandy z bielej jarabiny som spravila venček. Dĺžka girlandy presne sedí na jeho obvod, takže to bolo veľmi jednoduché spojenie.
Páčia sa mi na internete fotky autíčiek s vianočným stromčekom na streche, ktoré idú zasneženou cestou a vezú ho domov. V hračkárstve som si kúpila dve originálne autíčka, nasadila som na strechu mini stromček, trošku dutého vlákna ako ilúzia snehu a šup s tým pod poklop.
Veľmi veľa receptov, ktoré mám sa nevážia ale merajú sa na hrnčeky. Bolo na čase si hrnčekové odmerky zaobstarať. Konečne budem vyzerať v kuchyni pri pečení ako "profesionál".
Objednávala som TU.
A na záver by som sa chcela pochváliť jedným darčekom. Pred dvoma týždňami k nám prišla milá návšteva Gitka (manželova teta) a jej kamarátka Bea. Strávili sme príjemný sobotný večer a lenivé nedeľné doobedie. Dúfam, že takýchto milých stretnutí bude viac.
Bea amatérsky maľuje a dostala som tento krásny obraz bielych makov. 
Mini stromčeky dvoch veľkostí a rôzne girlandy nájdete u mňa v E-SHOPE.

Pekný deň
Andrea

www.revedevivre.sk

www.revedevivre.cz




4 komentáre:

  1. Vecicky jsou nadherne, tak hezky zacatek adventu. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrejko, krásný příspěvek, parádní přípravy.
    Hezky si užij dnešek a hlavně neděli. Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...