utorok, 19. januára 2016

Zmeny v spálni

Keď som uvidela tieto úchytky, hneď som vedela, kde ich použijem. 
Úchytky v spálni, na prerobenom nábytku po našich babičkách, potrebovali nutne zmenu. Myslím si, že nábytok touto zmenou získal na elegancii. Preriedila som aj dekorácie na pôvodnom zrkadlovom stolíku a namiesto všelijakých drobností sú na ňom len dve nové vázy a zrkadielko s mojimi obľúbenými flakónikmi. Prevedenie nových váz ma veľmi zaujalo a dve veľkosti rovnakého tvaru vyzerajú spolu veľmi pekne. 
Nový je aj tmavošedý zamatový vankúš na posteli s bledými strapcami. 
Môj obľúbený obraz s odlietajúcimi motýľmi samozrejme zostáva.
Úchytky nájdete aj v mojom e-shope, možno sa budú niekomu hodiť na obnovu nábytku tak ako mne.

Pekný večer
Andrea





www.revedevivre.sk
www.revedevivre.cz

15 komentárov:

  1. Moc pěkné, úchytky tomu dávají jiný "šmrnc". :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uchytky jsou velmi elegantni. Obecne se mi take libi pary veci- vazam to slusi. Mate moc prijemnou loznici:-). Zdravi Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi elegantné, aj celá spálňa vkusne a elegantne vybavená :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Velmi působivé a elegantní změny!
    Andrejko, přeji hezký večer. Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Andrejko,
    přesně tenhle nábytek si pamatuji od babičky v tmavém lesklém provedení !
    V bílé a novými úchytkami je hned elegantnější a Vaší ložnici vysloveně sluší :-)
    Krásné mrazivé dny!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jůůů, ty jsou kráááásné !!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Andrejko, krásné moc! Mám úplně stejné noční stolky, ale my je máme v dolní koupelně v původním stavu ... ta bílá jim tedy moc sluší a s těmi krásnými úchytkami nádhera!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Elegantné, útulné, krásne. Tie stolíky so sivými sklenenými úchytkami sú nadčasové. pozerala som ich v e-schope aj či ich nemáš náhodou strieborno-biele.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Biele so strieborným sú v e-shope guľaté posledné 4 kusy. Andrea

      Odstrániť
  9. Andrejko, máš to doma krásně sladěné, moc se mi líbí vázy na stolečku, hezký den,
    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ty ploché vázy jsou moc pěkné a určitě by se mi kvůli úspoře místa hodily i k nám :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tie prerobené skrinky sú podľa mňa super!!!
    Jolana z yellowhouseideas.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...