nedeľa, 25. januára 2015

Nový puf a koberec v kúpelni

V kúpeľni by sa mi veľmi páčilo nejaké malé kresielko, ale bohužiaľ nie je tam dostatok miesta. Občas si potrebujete pri rôznych činnostiach v kúpeľni sadnúť, tak som to vyriešila týmto pufom v prírodnej farbe, ktorý sa tam zmestí a sedí sa na ňom veľmi dobre. K nemu pribudol i nový koberec v prírodno-šedej kombinácii.  Rozmery koberca sú 60 x 120 cm a puf  má 35 cm na výšku a priemer 50 cm.
Tentokrát som nakupovala v Clayre & Eff.

 
Pekný deň a ďakujem za návštevy a milé komentáre, ktoré mi tu zanechávate. 
Veľmi sa tomu teším.

Andrea

17 komentárov:

  1. Andrejko, máš i koupelnu krásně vymazlenou! Kobereček je moc pěkný a mne moc zaujal nový puf - sama jsi tvořila? Hezké nedělní odpoledne přeji, Maru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maruška, tento krát som siahla po hotovom pufe v C&E. Andrea

      Odstrániť
    2. Děkuji za info, škoda, u nás tento obchod nikde není... Pa Maru

      Odstrániť
  2. Máš krásnu kúpeľňu a teraz si ju novými vecičkami ešte krásne doladila :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Velmi praktické a hlavně elegantní řešení!
    Krása Andrejko!
    Hezký večer přeji, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Andrejko,
    máš koupelničku jako sen !! a úlovky jsou také parádní !! Dá se prosím u C&E nakupovat i z Čech? Moc se mi líbí ten kobereček, hodně mi připomíná ikeácký Soldor, který sháním, ale už bohužel není v nabídce..moc děkuji za případnou zprávu..papa a príma zbytek večera, Věrka
    verydekosa@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Díky za nakouknutí do tvé koupelny .... bílá elegantní krása !!! ♥Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Andrejka všetko nádherné :) pozdravujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Andrejko, moc pěkné nakouknutí do koupelničky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc krásná koupelna! Tam se musí relaxovat... Nám koupelnové dekorace pomalu vytěsnily hračky do vody :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. juj tešim sa že vidím viac z tvojej kupeľne ,je to krásne ,veru ja sa na seba občas hnevám ,že som dala na mužove skostnatené názory o vani pod oknom ,ak by som ho nepočuvala, dala ju pod to okno, mala by som miesto na to kreslo !!! vrrr čau e.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Witam :))

    Niestety cos kliknęłam, cos nacisnęłam i utraciłam możliwość publikowania postów na swoim blogu. Już to przebolałam ale szkoda mi troszkę więc założyłam nowy. Jeżeli chcesz - zagadnij do mnie proszę.

    Pozdrawiam serdecznie. Dorota
    http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moooc pěkná koupelna, krásně jste to vyřešila. :) Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásná koupelna!! O takové zatím jen sním :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Pôsobivá kupeľňa. Veľmi pekné farby a dobry výber. Monika

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Hmm, to by sa mojej žene páčilo.. Hlavne ten koberec , ona má úchylku na koberce :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...