sobota 14. apríla 2012

Prvá burza starožitností...

Dnes som bola prvý krát v tomto roku na burze starožitností. Padli mi do oka tieto malé šáločky z porcelánu. Na spodnej strane majú značku ROYAL EPIAG. Neviem čo to znamená, ale dôležité je, že mne sa veľmi páčili. Je ich 5 kusov bez tanierika, ale ani to mi nevadí. Majú na sebe nádherné drobné kvietky. Jedným z kvietkov je aj nezábudka, tak som si na trhu jednu kúpila.
Zastavila som sa aj u mojej tety Božky a tá ma prekvapila týmto starým háčkovaným obrusom, ktorý mi podarovala. Háčkovala ho jej svokra z Čiech. Obrus nepoužívala, pretože je vskutku zvláštnych rozmerov.

Pekný večer
Andrea

11 komentárov:

  1. Andrejko nádherné šálečky-kvítky na nich jsou překrásné!A ten ubrus-upřímně závidím-krása!!!Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrejko moc zdravím,máš úžasné poklady!Krásný večer přeji:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejko, taky miluju starý porcelán. Někdy ho taky ukážu. Hrníčky jsou krásné, jemňoučké kvítky.
    Hezkou neděli
    Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Andrejko, všechno je krásné, ale ty hrníčky Ti přímo závidím. Ty jsou nádherné. Epiag Royal je značka českého porcelánu. Moc toho nevím, jen že k jeho závodům patřil i závod ve Staré Roli, kde vyrábí třeba oblíbený porcelán Bernadotte.
    Hezkou neděli
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekné kúsky.

    Mrkni tu http://www.collectorscircle.com/bohemian/porcelain/marks_table1.html

    Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne ! Ja mám také hrnčeky - šetrím si ich na chatu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Anderjko, mrkni sem http://www.collectorscircle.com/bohemian/porcelain/marks_table1.html
    Je tam hodně informací o značkách porcelánu. Ale mě by se líbil, značka neznačka...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka, to, že je na spodu šálky nejaká značka som si všimla až doma. Ja som skôr ako ty - páči sa mi, beriem a na značke nezáleží. Ďakujem za link aj Evička mi ho poslala. Andrea

      Odstrániť
  8. Nádherné kytičkované hrnečky.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...