pondelok 15. apríla 2019

Magnólia

Do záhrady som si ju zasadila na jeseň, ale tento rok mi nekvitla. Vraj mám byť trpezlivá a dať jej čas. Nič iné mi nezostáva a verím, že budúci rok to bude inak. Zatiaľ som sa kochala magnóliou u susedky cez ulicu, ktorá je obsypaná množstvom kvetov už niekoľko rokov.
Doma som si spravila zátišie s magnóliou nad krbom. Je to ručne maľovaný obraz na organze a vyzerá naozaj skvostne. Obraz na rôznom farebnom pozadí steny bude vždy iný.
Malá (síce umelá) vetvička magnólie vo vázičke a pár bielych doplnkov.
Snáď bude budúci rok vo vázičke vetvička živej magnólie z mojej záhradky.
 
Obraz nájdete aj v mojom E-SHOPE, kde som pre Vás pripravila jarnú akciu. 
Pri nákupe tovaru nad 30 EUR alebo 800 KČ si v košíku uplatníte na Váš nákup zľavu vo výške 

20 % s kódom:

Jar2019

 www.revedevivre.sk

www.revedevivre.cz


9 komentárov:

  1. Velmi jemné a velmi krásné!
    Andrejko, Měj příjemné jarní dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka, ďakujem Ti pekne a prajem krásne sviatky jari. Andrea

      Odstrániť
  2. Souhlasim s Helenkou, je to skutecne jemna a cistoucka dekorace.
    Take porad okukuji zahrady s magnoliemi a nejradeji bych si z tech keru vetvicku utrhla. Uz jsem i premyslela, ze se tech dotycnych majitelu zeptam, zda muzu, i kdyz je neznam:-). A take uvazuji, ze si nejaky mensi kultivar do zahrady dam. Hezke dny. M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stačí jedna halúzka a je to vo váze naozaj nádhera. Pekné sviatky Marcelka. Andrea

      Odstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten obraz je nádherný! A to, že je priesvitný podklad je na ňom úžasné, hneď som si ho predstavovala na rôznych stenách :-) Ja plánujem magnóliu zasadiť tento rok, tak na tie kvety si asi ešte počkám, čo? :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kamarátka mi hovorila, že prvý rok určite kvitnúť nebude. Či to je tak zistím až budúci rok. Andrea

      Odstrániť
  5. Andrejka, je to krásne - jemné ♥ Verím, že ti čoskoro bude robiť radosť aj tvoja vlastná magnólia... A.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...