nedeľa 19. novembra 2017

Prípravy na advent

Veľmi pozvoľna som i u nás začala s prípravami na najkrajší čas roka na advent. Neviem ako Vy, ale ja si pripadám ako malé dieťa. Veľmi sa teším na stromček, všetku tú krásnu výzdobu a svetielka. Všetko krásne vonia po škorici a zázvore, či už prostredníctvom pečenia, voňavých sviečok ale aj čajov, ktoré si v tomto období varíme častejšie. Dcéra s priateľom si tento rok vzali na starosť zber byliniek a ich sušenie, takže na zimu sme vybavení.
Svietnik z Ikey bol už dlhší čas nevyužitý a včera sa zo skrine dostal znovu von. Naplnila som ho guľkami Winter white, dozdobila halúzkami tuje a čiernobielou mašľou. 
Myslím si, že mu to pristane.
Z vešiaka z čistiarne som si spravila kruh, k tomu pár vetvičiek borovice, tuje a eucalyptusu, držiak na čajovú sviečku a dekorácia je hotová. Inšpirácia je z pinterestu a už dávno som si ho chcela urobiť.
Môj obrovský konár nad kuchynským pultom zostáva aj tento rok. Zatiaľ som ho dozdobila papierovými hviezdami. Tie čierne sú z LALA design. 
A samozrejme všade bude vôňa ihličia.
Guľky rôznych veľkostí a farieb nájdete v mojom E-SHOPE

Pekný deň
Andrea

www.revedevivre.sk

www.revedevivre.cz


6 komentárov:

  1. Mate moc krasne ty bile male kulicky☺ skoda ze je postovne do CR tak drahe.. Opravdu krasne veci v eshopu☺

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I mňa to štve, že poštovné je také vysoké. Chcela som využiť služby zásielkovne, kde by bolo poštovné nižšie, ale oni majú krehké veci úplne vylúčené z prepravy. Vzhľadom k tovaru, ktorý mám to žiaľ nie je možné. Pekný večer Andrea

      Odstrániť
  2. Moc hezké, hvězdy budou u nás letos také hojně, stejně jako jehličí nebo ozdobený kruh. Vánoce miluju. Hezké dny. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Děkuji za krásnou inspiraci. Mám stejnou lucerničku, kuličky ne, ale světýlka ano a budou vevnitř také krásná ;) Krásný den :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá lucernička s bielymi guľami vyzerá úžasne. Krásna dekorácia. Aj ja sa teším na Vianoce a hlavne na dekorovanie. Zatiaľ som len pri adventných svietnikoch. Pekný deň.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Andrejko, všechny dekorace jsou elegantní a vkusné!
    Jako vždy u tebe!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...