streda 25. januára 2017

Sypaný makový koláč s jablkami

Mám jeden výborný recept na sypaný jablkový koláč s orechmi. Recept nájdete TU. Recept kedysi dávno piekla pani Jiřina Bohdalová v nejakej televíznej relácii. Je u nás veľmi obľúbený.
Keď som zbadala recept u JANKY na sypaný makový koláč s jablkami, hneď som ho musela vyskúšať. Krása týchto dvoch receptov spočíva v ich v jednoduchosti a asi najväčšou prácou je očistiť a nastrúhať jablká. To si nabúce určite zjednoduším a vyskúšam sypaný makový koláč s višňami. 
Tak uvidím ako to dopadne. Určite dám vedieť.
Recept na sypaný makový koláč písať nebudem, nájdete ho u JANKY.
Do 31.1.2017 prebieha v E-SHOPE výpredaj a v novom tovare bude v ponuke aj tento jemný príbor v zlatom prevedení.

Krásne pečenie a mlsanie prajem.
Andrea

www.revedevivre.sk

www.revedevivre.cz


5 komentárov:

  1. milujem vase recepty! skusam snad kazdy jeden a este ani raz som nebola sklamana :) uz sa tesim ako cez vikend vyskusam tento :) posledne dva vikendy som stavila na recept - Ovocný koláč od Nigelly Lawson a ked jete dvakrat za sebou ten isty kolac - to o niecom svedci :) dakujem velmi pekne za dalsi recept do zbierky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka to ma teší. Ja sa tiež inšpirujem na internete a k pár osvedčeným receptom od maminy tak z času na čas pribudne niečo nové. Prajem Vám krásne mlsanie. U nás teraz dosť fičia slané nivové trojuholníky. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejko, já ho zase chci vyzkoušet se švestkami, mám ještě nějaké v mrazáku. pa a měj se krásně:)
    PS: Ještě jsem se chtěla zeptat, zda budeš mít na eshopu kulaté dřevěné misky nebo jestli by se ještě nějaká nenašla ...:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani misky už nie sú a tieto už neboli viac v ponuke. Pravdepodobne budú trošku iné. Andrea

      Odstrániť
  4. Koláč vypadá krásně, k nakousnutí! V kombinaci s mákem musí být skvělý. Dávám tip na český recept hraběnčiny řezy s jablky a bílkovou čepicí, třeba se někomu bude hodit.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...