piatok 25. októbra 2013

Vankúš podľa Andrejky

Pri obdivovaní guľatých vankúšov u Andrejky som si v komentári povzdychla, že takéto niečo by som s mojimi šicími schopnosťami nezvládla. Andrejka ma ubezpečila, že to je jednoduché a poslala mi podrobný popis a v zápätí aj fotopostup na tento ohromný gulaťák. 
Keďže som bola vybavená dostatočnými informáciami, pustila som sa do toho. Zo zbytku zeleného pružného zamatu presne jeden vyšiel.
Andrejke ešte raz veľmi pekne ďakujem za rýchlosť a ochotu venovať čas na zostavenie postupu.
Pekný deň
Andrea

16 komentárov:

  1. na začiatok super .. moja teta mala guľatý, vyšívaný .. chcela by som si niečo na podobný štýl spraviť - raz :)
    pekný víkend, Vicky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no pááááááááááááááni Andrejko, je překrásný!!!!!
    jsem moc ráda, že jsem ti mohla pomoct.
    Měj krásný víkend a večer papa ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejko, je krásný ... A ty hrušky také, chtěla jsem si je také uháčkovat, ale nějak jsem to letos nestihla.
    Krásné dny ... Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrejko,moc se ti to povedlo...to říkám pořád ,že jsi šikulka :) Měj se moc hezky a užij si prodloužený víkend papa K.♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten sa ti teda vydaril....krásny je!
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc krásný, Andrejko! Povedl si ti parádně!
    Hezký večer, zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Andrej,
    to je pěkný kulaťáček a ladí s hruškami.
    A světýlka minule- ty jsou parádní!!!!!
    Měj se hezky
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Andrejko o Tvé zručnosti nepochybuju, ta zelená barvička je příjemně osvěžující! Jdu se kochat dál, dlouho jsem tu nebyla:-(. Užij si víkend, papa

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No ten je přímo hvězdný! A ta barva... nádherná mechová... krásný víkend, L.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Andrejko, kulaťáček je nádherný, vůbec bych nevěřil, že jsi ho dělala poprvé.Jsi šikulka šikovná.
    Hezký víkend Anny

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Andrejka je úžasný! Zelená krásne oživuje fotečky. Úžasné.... Pa Hela

    OdpovedaťOdstrániť
  12. zelený vankúšik je krásny a tie hruštičky sú tiež rozkošné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Andrejko, je nádherný .... moc se ti povedl .... a ta barvička .....úžasná .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Fííííha, další skvostné čmaněníčko...akosi nestíhám...a včilka čumím jak vyvalená vrata...jaká záplava úchvatných výtvorů tu máš:o). NÁDHERA!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...