pondelok 26. marca 2012

Klinčeky

Dnes som si pri rannom nákupe kúpila tieto krásne biele klinčeky. Skôr ako klinčeky si kupujeme síce tulipány, ale myslím si, že je to škoda. Trošku sme na ne zabudli. Je to skvostná rastlinka, ktorej okvetné lístky pripomínajú najjemnejšie čipky...
 Samozrejme nesmie chýbať Helenkina háčkovaná dečka...
Keďže kvetinárstvo u nás nie je len kvetinárstvo, ale predávajú tam aj rôzne drobné dekorácie, kúpila som si ešte tieto tri ozdôbky na zavesenie.

Pekný deň
Andrea

8 komentárov:

  1. Ahoj Andrejka, aj ja mám rada klinčeky, sú nežnučké a hodvábne.
    Krásny deň, aj keď veľmi veterný.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné Andrejko, taky dneska v plánu návštěvu květinářství... musím si koupit "něco" do vázy.
    hezký den Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejko, kvetiny jsou krasne a i ty ozdubky me zaujaly. Musim jeste pochvalit ramecky z minuleho prispevku. Moc se mi libi to seskupeni. Mej krasny tyden, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrejko krásné,já dnes koukala po velikonočních dekoracích také,ale bohužel mě nic nepadlo do oka,tak se bude tvořit doma:-)Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Klinčeky Ti určite vydržia vo váze dlhšie ako tulipány, sú naozaj krásne ako čipka.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Květiny jsou moc krásné a krásně naaranžované a s kombinací té krásné dečky nádhera :) Také ji mám uloženou že si ji uháčkuju ale zatím jsem se k ní nedostala :) Příjemný zbytek dne přeju.Martina :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Andrejko, moc krásně je u vás - nádherné fotky!
    Hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherné něžné fotky, mám ráda bílou barvu.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...