nedeľa 8. januára 2012

Výmena dekorácií

Vianočné dekorácie pomaly schovávame a je treba nahradiť ich niečim novým a sviežim. Keďže jari ideme stále viac a viac oproti, drobné primulky nám to iste spríjemnia. Ja som si dnes kúpila ako inak biele a použila som aj plechovú misu z Ikea. Keď som ju kupovala vôbec som nevedela na čo ju použijem, dnes som to zistila...













Sivkovi sa primulky tiež veľmi páčili...




Andrea

2 komentáre:

  1. Andrejka, krásna dekorácia a tie primulky sú ako maľované.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrejko...krásné fotky...také jsem si koupila ten bílý květník...zatím v něm mám bílý brambořík,ale už se těším,jak to v něm bude slušet jarním kytičkám....krásný večer Jana

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...