štvrtok 13. februára 2020

3. narodeniny

Uteká to veľmi rýchlo a naše najmladšie krstniatko má už 3 rôčky. Piekla som tortu, ktorú má Jurko rád. Čokoládový korpus, karamelová plnka s banánmi a kopec šľahačky. Pre detičky treba samozrejme vymyslieť zaujímavé a zábavné zdobenie. Keďže má narodeniny v zime, voľba bola jasná. Snehová torta s ľadovým medveďom. Modelovanie z fondánu je zábavné, ale som amatér a chybičky sa nájdu. Našťastie detičky to nevidia. Pokúsila som sa aj o šál a čiapku, aby tomu medveďovi nebolo zima. Torta bola dvojposchodová a medveď trónil na vrchnom poschodí. Z bieleho fondánu, ktorý zostal som spravila ešte pár snehových guliek. 
A tu je snáď spokojný oslávenec Jurko.

Pekný deň
Andrea

www.revedevivre.sk

www.revedevivre.cz



4 komentáre:

  1. Andrejko, byla jsem uchvácená už na IG - dort je překrásný a nechce se mi věřit, že ten malý muž má už 3 :o)
    Vždyť se nedávno narodil...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veru Helenka, uteká to veľmi rýchlo. Ďakujem veľmi pekne. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...