nedeľa 14. decembra 2014

Tretia adventná nedeľa

Čas beží neuveriteľnou rýchlosťou a máme tu tretiu adventnú nedeľu. Pomaly pečieme, upratujeme úplne normálne a bežne (čiže žiadne nadľudské výkony). Rozmýšľam a dopisujem do zoznamu čo ešte treba dokúpiť, alebo naopak vyčiarkujem splnené.
A pritom si v kľude vychutnávam tú predvianočnú atmosféru. 
Dnes napríklad s meringue nests, čiže snehovými pusinkami alebo hniezdami od Marks & Spencer. Stačilo len vyšľahať šľahačku, vytiahnuť z mrazničky maliny a ríbezle z domácej úrody a dezert je hotový. Mám rada takéto rychlovky a vrelo doporučujem.
Medzitým som vymenila úchytky na skrinke v našej kúpeľni. Vždy som túžila po týchto krásnych bielych porcelánových kvetoch. Tieto sú z H&M home. 
K tejto skrinke mám taký zvláštny vzťah, pretože to bol úplne prvý kus nábytku, ktorý som zrenovovala. 
A stále perfektne slúži.
  Prajem Vám všetkým krásnu a ničím nerušenú tretiu adventnú nedeľu.
Andrea

9 komentárov:

  1. Jednoducho, rýchlo a určite veľmi chutne. Mám rada sladko- kyselkavé dezerty tento vyzerá dokonale. A vôbec, tie tvoje fotky vždy obdivujem. Uži si v pohodlí adventný večer :)
    m.

    P.s. Pozývam ťa nakuknúť na môj blog. Pekný večer :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naprostá nádhera jako vždy, miluju váš blog i vaše bydlení, to je sen! Lucka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jednoduše krásné i s luxusním dezertem, přeji krásné dny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dnes jste mi udělala chuť... a doma všechny pochoutkou určitě potěším, místo malin zkusím rybíz...
    Váš blog jsem objevila minulý týden a už jsem ho prohlédla celý. Jsem okouzlena, u vás doma je tak nááádherně!!!
    Krásné předvánoční dny. Lidka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja len dodam, ze uzasne uchytky, aj kvetove, najdete v obchodiku twiggi v bratislave. maju uzasny vyber a za zlomok ceny ako v eshopoch :-) simi

    OdpovedaťOdstrániť
  6. a maliny maju krásne omrzliny :DD krásne uchytky a tvoje kachličky maju vzor ako moja tapeta v knižnici ;D pekný zvyšok adventu ! E.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Oh Andrejko, to vypada uzasne. Hm, hned bych si dala. A ty uchytky. Taky bych si dala rict, ale mam strach, ze by u nas nevydrzely...Preju ti krasny den, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Andrejko, taky mám moc ráda rychlé, ale přesto dobré dezerty. Pusinky, resp. malé Pavlovy si většinou peču sama, zavřu je do krabice a jejich chvíle vždycky přijde :o)
    Ty úchytky jsou nádherné!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Andrejko, ty mi ale děláš chutě !!!!!! Marki

    PS: Moc krásné úchytky i skříňka !!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...