utorok 5. júna 2012

Ostrôžka poľná v sušenom stave

Dnes by som Vám chcela ukázať ostrôžku poľnú ( po mojom kačičky) už v sušenom stave. Ako vidíte tvar kytice krásne drží a kvietky si zachovali svoju modro-fialovú farbu. Keďže kvietky sú poľné, chcela som aj na fotkách navodiť atmosféru prírodného štýlu. Zvolila som na fotenie prírodné drevo a všetky biele smaltované kúsky, ktoré doma mám. V pozadí je čelo postele po mojej babičke, ktoré som našla ako inak u maminy na povale. Jeho renovácia je zatiaľ v polovičke cesty.

Pekný deň
Andrea

16 komentárov:

  1. JÉÉ JÁ JSEM TAKY VČERA BYLA NA LOUCE :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Květinka vypadá sušená moc hezky,opravdu mě překvapilo jak si zachovala tu nádhernou barvičku,kompozice fotek se ti dnes moc povedla a hrozně se mi líbí ty botičky-capáčky!Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. joj, Michaelka mne předběhla, taky se mi moc líbí krom kytičky ty balerinky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aďka, čarovné. Pripomenula si mi časy, keď sme chodievali na prázdniny k starkej. Behačka vonku, kvety na záhradke, rýchlo sa umyť v lavóriku a šup zlupnúť mastný chleba s cibuľou zo záhrady. A to čelo postele je krásne už aj takto. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jako vždy krásný příspěvek...Martina :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Andrejko, nádhernééééé. Krásné zátišíčko ... pohodový večer přeji Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Andrejka jaj, to je móóóc peknučké zakoutíčko!!! Luční kytička je nádherná, škoda jen že ty kvítečka nevydrží ve váze moc dlouho. Je super, že tato se dala nasušit:o). Páčko Míša

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Andrejka, veľmi pekná atmosféra. Pripomína mi to obdobie, keď som bývala u mojej babky. Domček je už zbúraný, žiaľ žiaden poklad sa mi neušiel. Je tam postavený nový dom, ale nie môj :-(.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Andrejko, krásné zákoutí. Moc hezky jsi to nafotila. Adriana

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Andrejko, hezké, jemňoulinké zátiší. I mně se čelo postele líbí tak, jak je - dřevo je krásné. A pokud budeš renovovat, už teď jsem zvědavá na výsledek.
    Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Andrejko...máš u mě na blogu překvapení. Vyzvedni si ho ! Ahojky Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  12. pIĘKNE WSZYSTKO ALE GDZIE KUPUJESZ TAKĄ PIĘKNA EMALIE ?POZDRAWIAMI ZAPRASZAM DO MNIE ANETA

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Andrejko, krásné fotky! Miluji ostrožky a u tebe úžasně vynikla jejich krása!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Andrejko to jsou tak úžasné fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Andrejka, krása, človek akokeby sa ocitol niekde v minulosti....kde zastal čas....také upokojujúce fotky...pá Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...